Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Programmeren van mijn oslink ging altijd prima, tot voorkort. Hij doet nu heeeeeel lang over blok 12, ongeveer 6 uur, terwijl de rest wel snel gaat. Gebruik oslink 4.00C. Aan de pc is niets veranderd. Serieel flashen gaat wel normaal. Ik denk dat het aan mijn oslink ligt maar ben er niet zeker van. Het zou ook aan de decoder kunnen liggen (flashrom) maar omdat serieel wel goed gaat, denk ik niet dat daar het probleem zit.

Het voorval doet zich voor op mijn desktop en op mijn laptop, dus aan de pc kant zit het ook niet fout denk ik.

Heeft iemand enig idee?

Kan iemand (zelf met een goede oslink) in de omgeving van Z.O. drenthe mijn oslink testen?

Thanx,

Dukdalf46

Geplaatst:
Citaat:
Zet je antivirus eens uit !

Lex

Lex,

Bedankt voor je antwoord, maar dat is het probleem niet. Zo van de een op andere dag, zonder verandering op de pc. Ik heb alle niet noodzakelijke achtergrond processen al uitgezet waaronder antivirus, maar geen resultaat.
Geplaatst:

Heb ik ook al een paar keer gehad. Met name als het erg warm is. Als ik bij mij de ontvanger dan uitzet en een tijdje laat afkoelen gaat het daarna prima.

gr, Rob

Geplaatst:

heb je je oslink al getest,kun je zelf ff doen kun je controleren of ie defect is ,zo ja jammer dan.

Geplaatst:
Citaat:
heb je je oslink al getest,kun je zelf ff doen kun je controleren of ie defect is ,zo ja jammer dan.

Nee nog niet,
vandaag en morgen een beetje te druk.....op zn vroegst donderdag. Maar ik denk dat ik even wacht met patchen totdat de nieuwste FW (met D+ fix) uit is een dezer dagen. Als het idd een warmte probleem is zal ik dat hier vermelden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen