Steve Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 ik heb alleen maar de org tda`s hier liggen.daar wil ik je er wel een van sturen.
Steve Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 controleer en/of vervang ook de 2 kleine elco`s die naar pen 2 en pen 3 lopen van dit ic (volgens mij was dit c551 en c553 )
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Ik zal de KIT nog een keer bestelle, misschien was de vorige "nieuwe" ook defect ! Wat is het verschil dan tussen de "gewone tda" en de "kit uitvoering" ????
Steve Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 ik zie het al.de oude tda8175 wordt niet meer gemaakt
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Citaat: controleer en/of vervang ook de 2 kleine elco`s die naar pen 2 en pen 3 lopen van dit ic (volgens mij was dit c551 en c553 ) Steve allereerst bedankt voor het versturen van de onderdelen. C551 en C553 klopt helaas niet. Er zitten daar meerdere condensators, kun je misschien wat specifieker zijn, anders gaat de nieuwe TDA misschien weer kapot. Bedankt
Steve Geplaatst: 9 september 2005 Geplaatst: 9 september 2005 nee,dit klopte niet, ik was in de war met een ander chassis.(jij hebt een euro 1 chassis) mooi dat hij het weer goed doet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen