Gast Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Dag mensen, Een tijdje terug heb ik een vijftal Goldwafer (16F84A) kaartjes gekocht om een beetje mee te spelen, sinds ik en een vriend van mij in het bezit zijn van een Compaq Smart Card Keyboard, welke een SC reader bezit die conform de PC/SC specificatie werkt. Nu wil ik hier de originele software van Compaq of Dekart Logon (zie http://www.dekart.com/) op draaien, maar de kaartjes die ik gekocht heb zijn totaal blanco. En al heel Google afgezocht maar niks kunnen vinden voor een algemene firmware voor Goldwafers. Dit heb ik wel kunnen vinden voor Goldcards maar ik weet niet zeker of dat voor PC/SC ook zal werken. Iemand al een keer een smartcard in een PC/SC reader of keyboard gestoken? Met die readers kan ik niet proggen maar mijn VP-30 is op bestelling.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 In ieder geval iets wat met een PC/SC compatible reader gebruikt kan worden. Die dingen zijn namelijk niet Phoenix compatibel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen