Gast Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 na dat ik een bepaalde dvd met dvdshrink op pc's geheugen plaats wil ik met mijn dvd brander op een dvd branden,maar die brand niet normaal want ik kan hem aleen op mijn pc lezen en nergens anders,nochtans ik heb een dvd die alles kan lezen + of - en divx.wat kan ik doen?moet ik mijn dosier eerst op iets anders veranderen voor dat ik hem brand of?mijn dvd brander brand + en -,
Greatone Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Welke brand progje gebruik je?? Kijk ff of je je dvd-brander wel als brander hebt aangevinkt, en geen image recorder. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 ik gebruik nero,brander wordt goed aanvaard door mijn pc
leo1949 Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Raar is dat want dvdshrink en Nero werken goed samen met elkaar en heb hier geen problemen. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Pionewbie Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Als je een DVD ript met DVDshrink, dan maakt DVDshrink een .iso file aan op je harddisk. Deze .iso file kan je met Nero branden door te kiezen voor "branden van een image bestand" Kies je niet voor branden image bestand, dan krijg je een data dvd met daarop het .iso bestand. Deze kun je wel lezen, maar niet afspelen. Heb jij hem wel gebrand als image file en kun je hem op je pc ook gewoon afspelen maar op een ander aparaat niet, dan is of de hardware ontregeld, of de originele dvd is beveilgd met een beveiliging die DVDshrink niet kan uitschakelen. In het laatste geval kun je het beste DVDdecrypter gebruiken om te rippen. Deze is nieuwer en kan met meer beveiligen overweg. Er is een speciaal forum gedeelte over rippen, branden etc.: DVD, DIVX, (S)VCD, CD en SACD
Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Inderdaad is rippen met de DVD-Decrypter fijn en schrinken waar nodig met DVDSchrink. Tot nu toe ging alles open bij mij.
magellan Geplaatst: 25 augustus 2005 Geplaatst: 25 augustus 2005 DVD-shrink maakt geen iso, maar een folder met de AUDIO_TS en VIDEO_TS folders en in de VIDEO_TS de dvd-data, als in DVD-shrink de opties correct zijn. Bovendien moet in DVD-shrink de optie "split in 1GB parts" aan zijn. De twee folders AUDIO_TS en VIDEO brand je op een dvd, met behulp van shrink/nero of zonder shrink. DVD afsluiten (close) is misschien ook nog belangrijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen