Ga naar inhoud


pace 501 g4


rene

Aanbevolen berichten


Mocht het niet een menuinstelling zijn, dan moet je volgens mij een aantal condensatoren vervangen. Deze zitten achter de dispay. Totaal zo'n 8 stuks.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik er van weet is dat je de volgende elco's moet vervangen:

C712 = 1000 uF / 50V

C755 = 470 uF / 35V

C762 = 470 uF / 35V

C761 = 470 uF / 35V

C718 = 220 uF / 50V

C763 = 220 uF / 50V

C720 = 10 uF / 50V -

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,

 

Ik had, en heb nog steeds, precies hetzelfde probleem. Pace geen signaal terwijl alle andere ontvangers wel beeld. De condensatoren heb ik vervangen maar dit heeft niets geholpen. Dat wordt dus weer verder zoeken.

 

Het is langzamerhand steeds erger geworden. In het begin, half jaar terug, viel het beeld soms weg, maar hoe langer het duurde viel er steeds meer beeld weg.

 

Als nog iemand een suggestie heeft??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens hoeveel signaal de pace ontvangt. Ik heb op de camping ook zo'n pace en wat blijkt, als er een andere ontvanger aangesloten wordt krijgt deze het signaal veel beter door. Kan het niet zo zijn dat de schotel iets 'bijgewaaid' is en dat er nog net genoeg signaal is voor flipsen maar te weinig voor je pace?

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zit een grote elco naast het tuner blik vlak bij een grote transistor met een paar kleine elco's uit mijn hoofd is het geloof ik 220µ/25V dat is de boosdoener

 

vervangen en klaar

 

gr Knutsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...