Gast Geplaatst: 19 mei 2001 Geplaatst: 19 mei 2001 duckfiles is niet meer berijkbaar<BR>gisteren nog wel maar nu is hij weg
fenzo Geplaatst: 19 mei 2001 Geplaatst: 19 mei 2001 site blijft een beetje hangen, ik denk een storing of zo, effe afw8ten.
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 zou iemand mij die link willen mailen ik ben hem kwijt door pc. storing.<BR>al vast bedankt.terranoII terranoII@wxs.nl
The Librarian Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 site is inderdaad gewoon bereikbaar, alleen zijn de kant en klare files verwijderd, er heeft nog een mededeling gestaan dat duck stopt met het plaatsen van de kan en klare file's er worden alleen nog keys aangeboden zodat er in ieder geval ff zelf wat gedaan moet worden om je wafer GW funcard e.d. werkende te houden. Persoonlijk vindt ik dit wel een goede zaak, 't moet wel hobby blijven <P><BR>GRTZ Andre
alfadude Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Ik geef de duck groot gelijk dat hij kant en klare files verwijderd. Ik vind echter wel dat de files voor de PIC mochten blijven staan aangezien het programmeren in assembler voor veel mensen gelijk staat met tovenarij..<BR>Met de PIC files alleen kan je toch niks vangen. Quo signo nata es?
Aanbevolen berichten