Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij de link of een andere link waar ik Crazy Murdock files kan downen<BR>Alvast bedankt voor de moeite

Geplaatst:

Ik heb al een nieuwe file gemaakt, ben deze nog even aan het testen.... Soon availible!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

@Murdock <BR>Voor de doehetzelvers onder ons: met welk proggie kun je de datum in jouw files veranderen?<P>TIA, CDR2k

Geplaatst:

Met picbined!

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

lieve jongens, even voor de duidelijkheid, welke zenders hebben we het over ?

Geplaatst:

Hallo Murdock,<BR>Jouw files werken per aangegeven model perfect daarvoor mijn compliments.<BR>Ik heb op zolder nog een 9600/Aston103.<BR>Ik moet iedere maand weer terug naar een paar oude EE & pic-hexen vanwege de beperking met de Aston103 met z'n 8 providers maximum.<BR>Welke van jouw vele-providers file en op welke wijze kan ik deze het beste terugbrengen naar zo'n 8 providers uitvoering ??<BR>Alvast dank voor de tip

Geplaatst:

Met secanix editor kun je dat prima doen.. Je vinkt bij de ongwenste providers het vinkje bij UNLOCKED weg, daarna zet je de idents op ffff en alle andere gegevens op 00. De naam kun je verwijderen door spaties toe te voegen....

Geplaatst:

Thanks Murdock<BR>Het waren de vinkjes welke ik over het hoofd zag.

Geplaatst:

Die datum wordt niet geacepteerd door elke seca-doos. Orginele boxjes willen dit wel, CI dozen kijken hier meestal dwars doorheen

Geplaatst:

Ik heb zojuist de laatst werkende file bekeken via PicBinEd.<BR>Ik zie dat de datum bij de providers op 2001.05.31 staat. Toch blijven deze keys bij mij werken.<BR>Geldt deze datum niet als "expiration date" of zoiets ? En als ik de datum moet aanpassen... hoever moet deze in de toekomst liggen ?<P>Bedankt alsvast<P>Ron

Geplaatst:
smile.gif" border="0 hallo murdock , zijn je files al beschikbaar ?? laugh.gif" border="0
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.