Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Bijna alles afgestruind maar niks gevonden..<P>wie stuurt me iets..<P>John Sahib@home.nl
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Even verder struinen dan je neus lang is!! Ieder sat gerelateerde website biedt deze aan! Probeer <A HREF="http://www.Google.com" TARGET=_blank>www.Google.com</A> maar eens.
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 tja zoals ik al zei....maar laat maar manneke ik had er namenlijk niet voor niets mijn email bijgezet...<P>
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Nou Sahib,<P>Kun jij wel met een zoek machine overweg? of ben je gewoon te lui.. Gewoon even verder zoeken en je komt er wel, kijk ook even in je mail box
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Ja ik kan daar wel mee over weg. Alleen dat google gedoe spreekt me niet zo aan. het was meer mail en zooi wat ik binnen kreeg. een zeer onduidelijke zoek machine..Maar ik had hem al gevonden ik was hem nog aan het downloaden 1kbsec toen ik die van u binnen kreeg.<P>Maar bedankt voor de file morgen even een andere programmer kopen.<P>Sahib <P>GJvK Nou Sahib,<BR>Kun jij wel met een zoek machine overweg? of ben je gewoon te lui.. Gewoon even verder zoeken en je komt er wel, kijk ook even in je mail box <BR>
Aanbevolen berichten