Morgothzz Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Ik heb een engelse vertaling gemaakt van een spaanse site die alle problemen met de strong 8000 beschrijft. De vertaling staat nog in slecht engels maar wordt in de loop van de tijd aangepast. in de toekomst zal ik hem ook in het nederlands vertalen.<P><A HREF="http://members.nbci.com/hadus/" TARGET=_blank>Strong 8000</A> kijk bij Trouble shooting Strong 8000 Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Als je ook nog interesse hebt voor de vertaalde channel editor voor op je site<BR>moet je het ff laten weten heb zelf geen<BR>ruimte meer op mijn server...
foppo Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 @666software,<BR>je mag em mij ook mailen dan zet ik em bij de rest op<BR>ftp://213.46.82.59/sat<BR>foppo 3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0) Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0 Wavefrontier
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 @Foppo<BR>je heb meel op je meel adres van je zeik zooi
Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 De editor is op de volgende plaatsen te vinden<P>de homepage van Morgothzz <A HREF="http://members.nbci.com/hadus/" TARGET=_blank>http://members.nbci.com/hadus/</A> <P>en op de ftp server van foppo ftp://213.46.82.59/sat<P>en mischien is er iemand die een goede<BR>nederlands talige handleiding wil schrijven<BR>hoe je firmware met kanalen te extracten.
Gast Geplaatst: 21 juli 2001 Geplaatst: 21 juli 2001 Vraag , als ik deze editor download .<BR>krijg ik winmx ?<BR>Is dit een fout of bestaat die editor niet.<P><BR>4you 2tell me
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Deze moet je hebben : <A HREF="http://members.nbci.com/hadus/Ed8000NL.exe.z" TARGET=_blank>http://members.nbci.com/hadus/Ed8000NL.exe.z</A> en niet vergeten om die .z aan het einde weg te halen als je hem binnen hebt!!!!!!!<P>Succes
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Beste appien,<P>Ik heb hem op nieuw gedownload , maar de z. op het eind is al weg Ed8000NL.exe ,<BR>maar wat ik ook binnen hal een hoop software maar niet dat geen wat men zegt ik neem aan dat winmx niet dat geen is wat je nodig hebt , ik snap er niets van weet je zeker dat dit de goede site of server is ?
Morgothzz Geplaatst: 22 juli 2001 Auteur Geplaatst: 22 juli 2001 Ik heb de server er nog eens op na gekeken maar alles werkt hier perfect. Als ik op de file klik kan ik het bestand Ed8000NL.exe.z gewoon binnen halen en na verwijdering van de .z extensie (waarbij je een .exe extensie overhoud) is het programma gewoon te draaien dus helaas het probleem moet toch op jou pc zitten. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Beste,<P>Ik heb hier na het binnen hallen van deze file Ed8000NL.exe.z hou ik over in zip file<BR>Ed8000NL.exe die "z" is al weg tijdens het downloaden.<BR>wat zit er bij mijn allemaal in de map een hoop zip bestanden en dat winmx.<BR>ik snap er niets van id niet de eerste keer dat ik iets binnen haal maar hier snap ik totaal niets van stuur mijn dat prog: maar naar mijn toe via mijn e mail.
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 4you 2tell me heeft gelijk als ik hem download volgens bovenstaande link dan<BR>zegt het download venster opslaan als<BR>z.document maar daar kies ik alle bestanden<BR>en bij bestandsnaam geef ik ED8000NL.exe<BR>na het downloaden wil ik het progie opstarten<BR>maar dan krijg ik openen met ...dus via<BR>eigenschapen controleer ik de extensie en dan<BR>blijkt .z nog aanwezig en is met naam wijzigen<BR>niet te verwijderen ik gebruik millenium plus<BR>de laatste service packs onder 98 geen probleem.<P>Vaag
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Klopt, dat zie ik ook.<BR>bij mij start ie zelfs automatisch op met archive programma, maar laat niets in de archive zien.<P>WAT DOEN WIJ FOUT ???<P>heb al van alles geprobeert, met exe.z zonder .z zelfs zonder .exe.z maar bestand is en blijft leeg.. grrrr <P>maar zal waarschijnlijk wel eens een keertje tegen het goede bestand aan lopen , GEDULD is een SCHONE ZAAK.<BR>4you2tellme tell me more about it, if you have the answer. <P>groetjes van de Kabouter <p>[ 22-07-2001: Message edited by: Kabouter ]
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 @ 4 you 2 tell me & Kabouter<P>Haal hem hier maar bij foppo dit werkt feilloos<BR>ftp://213.46.82.59/sat/Ed8000NL.exe<P>Dit hadden jullie een paar regels hoger<BR>ook zelf kunnen lezen<BR>
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Wij hebben hier alles al een keer of 4 gedownload maar alles werkt perfect(DUS NIET!!) hoe moeten we in godsnaam die files openen. De telefoon rekening loopt hier hoog op dus van de maand maar weer een paar extra over uurtjes draaien.
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Het is een visualbasic6 programma dus<BR>je zult ook visualbasic6 runtime files<BR>nodig hebben als het goed is als hij <BR>het niet doet dan krijg je meldingen dat<BR>hij bepaalde ocx files niet kan vinden<BR>dan moet je dus de runtime files opzoeken<P>telefoon rekening <BR>geen last van is een keuze die je zelf maakt.
Aanbevolen berichten