Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Hallo Satvrienden,<P>Ik was dit weekend in Nederland en zag daar op de kabel Cartoon Network NL..<BR>Zitten die jongens ook op satelliet..?<BR>Heb ik nog niet eerder gezien, ik bedoel dus de nederlandse versie.<BR>Weet iemand de ontvangst parameters...?
Lemming Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Jazeker...maar een probleem....Powervu codering....maar hier zit hij... Sirius 2 op 4.8°E. 12303-H Sym 25548 Fec 7/8....
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Nou, dat kan ik wel shaken dus...<BR>Toch bedankt voor de info.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Word hoog tijd dat ze dat ook ff kraken. Tis toch te gek voor woorden dat het op de sat zit en dat je er niet eens naar kunt kijken!!!!!<P>Tja of C+ moet het abbo maar weer met ƒ 2,-- verhogen dat krijgen we mischien wel Cartoon Network.<P>Maar ja, op de Astra zelf zitten er ook al 2.
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Who cares...? Als ze niet gezien willen worden, dan niet.....!
Lemming Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Ja maar heb je hier in limburg al het mooiste gezien.... op cartoonnetwork na 22 uur program has blacked out.....(dan neemt normaal de engelse versie dat over)krijgen we effe 1 minuut TCM te zien en dan foetsie is hij...maar de engelse versie loopt wel door(niet meer op sirius)gelukkig heb ik een leuke hobby...de schotel....en dat is ook een leuke avondvulling in plaats van zappen op de kabel(daar is ja sowieso niet veel op)
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Cartoon nl gaat per 1-1-2002 achter de digitale decoder, zowel in Nederland alsook in Belgie(zit ie al bij canal digitaal)<BR>Dus niet meer in het normaal kabel pakket
Aanbevolen berichten