Duwgati Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Er is het nodige te doen geweest over Satellitehopper die informatie van mij gestolen zou hebben (Topic "S*t*ll*tehopper.c*m gestolen info?"). Nou, die hadden tenminste het fatsoen om toestemming te vragen. En hebben ze gekregen van me.<P>Maar nu tref ik ineens bij toeval op de site van Satsylvester een kopie aan van mijn ChipCat pagina. Niemand van Satsylvester heeft me echter ooit om toestemming gevraagd. Er staat zelfs geen vermelding van mijn inspanningen, geen bedankje, zelfs geen link naar mijn site bij.<BR>Kijk daar maak ik me dus boos over. <P>Als je informatie van me wilt gebruiken, (lees pagina's wilt kopiëren) vraag het dan gewoon. Even een emailtje is toch niet teveel gevraagd, wel dan!!!<P>Groeten van een <BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 je hebt gelijk vragen staat vrij dit is gewoon een fatsoensnorm maar even een pluim ik heb veel kennis opgedaan door alleen maar te lezen op je site heel educatief en deze ook vaak doorgespeeld aan newbees ook de gold progger heb je nu uitgebreid behandeld en geupdate ga zo door zo zie je dat veel nieuwkomers en ook ouder hiernog van kunnen leren groeten
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 zou je de link van je site FF kunnen sturen?<BR>jan.hex@12move.nl
Duwgati Geplaatst: 25 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2001 @jaldert, <A HREF="http://satpages.sat4all.com" TARGET=_blank>http://satpages.sat4all.com</A> <BR>Bye<BR>Duwgati
Avalon Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Hallo <P>Ik neem aan dat er wel een handige jongen/meisje/dame of heer is die dat even verwijderd van de site van hem/haar of hun :--)) <P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all©
Ron Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Neeh, daar maak <B>ik</B> mijn handen niet eens aan vuil.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 @ duwgati,<BR>Ik heb net eens op je site gekeken, maar ik begrijp best dat men de inhoud wil overnemen.<BR>Compliment voor de wijze van beschrijven.<BR>Uiteraard is het misplaatst om zonder toestemming e.e.a. te copieeren, zeker als je al aangeeft dat dit met vermelding van jou url geen probleem is.<BR>Heb jou url hoog in m'n bookmarks staan.<P>Groetjes
Aanbevolen berichten