Ga naar inhoud

Duck is zoek !!!!!!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>Wie kan mij een pm sturen met een werkende link van duck.<P>Alvast bedankt. Silky

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Foei,er zijn mensen die voor veel minder geband worden van het forum. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

HEEFT IEMAND VOOR MIJ OOK HET LINKJE NAAR DUCK? ALVAST BEDANKT

Geplaatst:

ik heb duck ondertussen gevonden,<P>alleen vind ik nergens hoe ik op duck's mailing list geraak

Geplaatst:

weet er nog iemand een chatkanaal (liefst webbased) is eenvoudiger op het werk.<P>waar ik over deze hobby kan praten,<P>chat@ducks lijkt niet meer te werken.

Geplaatst:

Ducksite gevonden echter: hoe kom je op de mailinglist van duck?

Geplaatst:

kan iemand mij de duck url ff mailen..<P>bvd<BR>go1kwz@hotmail.com

Geplaatst:

Graag geen PM meer over dit onderwerp word er gek van wink.gif" border="0 <BR>Volgens mij nu iedereen hier gehad stop er mee <BR>Dit onderwerp mag van mij nu wel gesloten worden.<P>gr Johan. laugh.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Ik wil graag op de ducksite kunnen komen, zou iemand a.u.b. een URL kunnen doormailen naar mij..

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Geplaatst:

He hallo,<P>ik weet dat het een afgezaagde vraag is,<P>maar wie kan mij helpen aan de correcte URL voor duckstad, de president kan mij ff niet helpen.<P>Bedankt, rolleyes.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by -Neo-:<BR><STRONG>ja hoor muts, heel heel heel handig.... niet dus.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.