Ga naar inhoud

Duck weer weg...?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sorry dat het onderwerp weer wordt aangehaald maar weet iemand de laatste URL van Duck? Heb me aangemeld maar geen nieuwe URL gekregen. Wie helpt?<BR>hvdboor@planet.nl<BR>Alvast bedankt!

Geplaatst:

Hoi,<P>de links hebben een aantal uur gewerkt, maar nu niet meer.<P>M.v.g.<P>Lex

Geplaatst:

werken beide vliegensvlug hier geen enkel probleem<BR>cuall in BREDA

Geplaatst:

Ik kan hem toch echt niet vinden. Krijg alleen maar viruswaarschuwingen als ik de gangbare url's open.

Geplaatst:

Een of andere slimme vogel heeft in nl.media.satelliet alle url's van duck laten zien. Gevolg: alle url's niet meer toegankelijk op 06-10-2001. mad.gif" border="0frown.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

En dat zul je altijd zien... schrijf je een bericht dat de eend gevlogen is en kort daarna is hij weer terug. wink.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Tsjonge, jonge, wat een reply op dit topic.<BR>Als nu es eenieder die voor de eerst het eendje gaat voeren zich direct aanmeld op de maillist, kunnen deze topics dicht laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden om bij duck te geraken.<BR>Ik versta niet dat jullie er problemen mee hebben.<BR><A HREF="http://www.duckfiles.net" TARGET=_blank>DUCK</A>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.