Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Bij problemen met het vast lopen met de 3.2 software voor de humax5400 kun je beter de 3.1 software gebruiken en als je dan de voorkeur geeft aan seca bij een 3in1 file dan loopt hij nog maar zelden vast. <BR>de files voor fun en ds9 zijn te vinden op mijn site.<BR>G.R Pecari
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Bij problemen met het vast lopen met de 3.2 software voor de humax5400 kun je beter de 3.1 software gebruiken en als je dan de voorkeur geeft aan seca bij een 3in1 file dan loopt hij nog maar zelden vast. <BR>de files voor fun en ds9 zijn te vinden op mijn site.<BR>G.R Pecari
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 sorry... maar hier moest ik effe wat op zeggen ik heb maar 1 ding het begon zo:<BR>---------<BR>wim40 <BR>waar kan ik de 3in1 filesvinden voor de zilver kaard?<BR>---------<BR>en het eindigd zo:<BR>pecari1 Bij problemen met het vast lopen met de 3.2 software voor de humax5400 kun je beter de 3.1 software gebruiken en als je dan de voorkeur geeft aan seca bij een 3in1 file dan loopt hij nog maar zelden vast. <BR>de files voor fun en ds9 zijn te vinden op mijn site.<BR>G.R Pecari <BR>---------<P>
Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door wim40: <strong>waar kan ik de 3in1 filesvinden voor de zilver kaard</strong><hr></blockquote>
Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door wim40: <strong>waar kan ik de 3in1 filesvinden voor de zilver kaard</strong><hr></blockquote><p>HEB JE VOOR MIJ DE PIC FILES NIET ZOU JE ZEER DANKBAAR ZIJN
Aanbevolen berichten