Ga naar inhoud


Page van Duck


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik probeer de Page van Duck maar krijg een<BR>Russian board ? <BR>Misschien de page overbezet, maar ik krijg<BR>ook gelijk de volgende melding van Norton!<P>Scan type: Realtime Protection Scan<BR>Event: Virus Found!<BR>Virus name: JS.Exception.Exploit<BR>File: C:\Internetopslag\Tijdelijke Internet-bestanden\Content.IE5\OD6Z0X2F\new[1]<BR>Location: C:\Internetopslag\Tijdelijke Internet-bestanden\Content.IE5\OD6Z0X2F<BR>Computer: 700<BR>User: Prive<BR>Action taken: Clean failed : Quarantine failed : Access denied<BR>Date found: Sun Oct 07 14:34:25 2001<P>Is dit toeval ?<P>Ik was op zoek naar duck voor de philip's<BR>seca files, die dus nu werken zonder melding<BR>over de card.<BR>Kan iemant mij helpen aan die file's<BR>email= ijmond@zonnet.nl<P>Alvast bedankt, groeten Misty

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk op message board van duck<BR>daar staan ftp links die werken,<BR>duck werkt hier gewoon alleen download sectie is een beetje traag<p>[ 07-10-2001: Message edited by: The CriMiNaL ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info, maar ik kom niet op<BR>de duck site, krijg direct een poolse of<BR>russian site !!<BR>Of heeft duck sinds kort weer een andere locatie ??<P>Groeten Misty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo GriMiNal,<P>Ik heb ze gevonden, bedankt voor de hulp !<P>Van dat Norton bericht begrijp ik nog steeds<BR>niets, maar het zal wel toeval zijn !!<P>Groeten Misty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...