Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 Ik krijg bij de pool steeds de melding, no rules = no access. Weet iemand wat er mis is? satfreak@pandora.be
Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door SATFREAK10: <strong>Ik krijg bij de pool steeds de melding, no rules = no access. Weet iemand wat er mis is? satfreak@pandora.be</strong><hr></blockquote><p>Jawel. Sommige IP's zijn banned door het versturen van verkeerde files ( het is trouwens nog niet helemaal duidelijk of bepalde IP's of sommige providers worden niet toegelaten ). "Verkeerde files" zijn dingen die daar niet thuis horen volgens de regels.Ben je banned dan mag je een PM naar de admin sturen met vragen/verzoeken. Verwacht dan ook niet dat ej snel een reactie krijgt omdat ze daar heel erg druk hebben. groeten poolman<p>[ 11-12-2001: Bericht gewijzigd door: poolman ]</p>
Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 gewoon een andere proxy gebruiken als je bij de pool wilt kijken want anders kom ik er ook niet op of ze hebben wat tegen @home ????
Gast Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 Op dit moment gewoon te bereiken via de gebruikelijke url en gewoon via @ home. Groeten
Ron Geplaatst: 11 december 2001 Geplaatst: 11 december 2001 lang leve de pool. Weer een probleem minder
Aanbevolen berichten