Ga naar inhoud

Cabo-abonnement: wie weet er iets over?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben voor iemand op zoek naar de mogelijkheid om een abonnement te nemen op het Portugese TV-CABO aanbod? Ik begrijp geen Portugees?

Wie kan me op weg helpen?

Lapke

Geplaatst:

Eris in Nederland een manier om een echt abonnement te nemen op TV cabo. Je krijgt dan de CAM en een kaart. Ik weet dat sommige sat-winkels dit kunnen leveren en dan heb je een echte kaart. Geen piraat dus.

Geplaatst:

Abonnementen kan je ook nemen via dit volgende (britse) bedrijf http://213.254.189.34/2001/newindex.htm<p>Kijk bij vieuwing cards.<p>Ervaring heb ik er niet mee maar het aanbod is geweldig groot.<p>Cabo abonnement wordt echter alleen met decoder geleverd, dus denk even aan de problemen dat e.e.a. niet meteen werkt, dat moet de service monteur even uit Lisboa op het vliegtuig stappen om de zaak bij jou in te regelen. Helaas duurt in satelliet land eerlijk niet altijd het langst.<p> frown.gif" border="0 <p>[ 17-01-2002: Bericht gewijzigd door: harry37 ]<p>[ 17-01-2002: Bericht gewijzigd door: harry37 ]</p>

Geplaatst:

Zoek eens op CABO met een zoekmachine! <p> laugh.gif" border="0 DECO<p>[ 16-01-2002: Bericht gewijzigd door: Decoboy ]</p>

Geplaatst:

Dank voor de info.

Jammer Harry dat de link niet werkt.<p>Lapke

Geplaatst:

OK, lapke, je hebt gelijk, de link werkte niet. Is inmiddels hersteld.<p>Ik heb zo'n dertig jaar geleden op de lagere school geleerd om een punt achter een zin te zetten. Nu leren de kinderen natuurlijk dat je dat niet moet doen als het laatste woord van de zin een hyperlink is, want dan komt de punt in de hyperlink en werkt ie niet meer....<p> cool.gif" border="0 <p>De link is wel interessant omdat de prijzen en mogelijkheden duidelijk worden uitgelegd.<p>Groeten,<p>Harry

Geplaatst:

Harry,

Sorry dat ik het punt teveel niet had opmerkt.

In elk geval nu heb ik in één keer al wat ik

zocht, dus nogmaals dank.<p>Lapke

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.