Gast Geplaatst: 15 januari 2002 Geplaatst: 15 januari 2002 Ook ik ervaar de problemen: zwart beeld en dan weer aut. terug op beeld en soms met strepen of balken door het beeld.Soms moet ik de kaart eruit halen en weer opnieuw opstarten, andere keren gaat het auto weer door naar beeld. Mijn buurman heeft een nieuwere Philips (van de week gekocht) en heeft tot nu toe geen problemen!! Is het deze 8516 de boosdoener?
Gast Geplaatst: 15 januari 2002 Geplaatst: 15 januari 2002 Ik heb ook een 5816 maar die werkt perfect. Heb jij je signaal gecontrolleerd, als dat goed is kan er ook een probleem met je kaartje zijn.<p>Heb je een andere scart kabel geprobeerd.<p>Ik noem al die dingenop die je zelf kunt testen. Misschien moet jij je ontvanger even op de plaats van je buurman neerzetten, zo kan jij je Coax kabel testen.<p>Ik roep maar wat, heb er ook pas een maar geen problemen.<p>Groetjes Bertje
rienk Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 kijk maar eens even naar je signaal of dat wel goed is daar ligt het eerder aan<p>[ 16-01-2002: Bericht gewijzigd door: rienk ]</p> Rienk
Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 wat aan de snoeren lopen rommelen en geen last meer. Bedankt voor de tips.
Aanbevolen berichten