Satori Geplaatst: 8 mei 2002 Geplaatst: 8 mei 2002 Ik wil gebruik maken van de upload (downloaden lukt wel), maar ik zie nergens het bekende invulscherm daarvoor. Ik zie ook rechtsboven login staan, maar mijn login voor Sat4All werkt daar niet. Heb ik iets gemist? Groeten Satori
Satori Geplaatst: 8 mei 2002 Auteur Geplaatst: 8 mei 2002 Wil iemand me helpen aan de username en paswoorfd voor de upload. De username is volgens mij iets van upload, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb me ooit lang geleden ingelogd en nooit meer uitgelogd en daarom ben ik het domweg vergeten. Door in te loggen op het 'testboard' ben ik uitgelogd geraakt. Alvast bedankt, Groeten Satori
Gast Geplaatst: 8 mei 2002 Geplaatst: 8 mei 2002 Opnieuw inloggen en toets drukken paswoord vergeten. Of opnieuw aanmelden, nieuwe naam en wachtwoord.
Satori Geplaatst: 8 mei 2002 Auteur Geplaatst: 8 mei 2002 @bonanzaradio, Dat geldt voor het board en daar heb ik mijn naam nog. Maar volgens mij was er een universeel userid en paswoord en dat zoek ik. Edit: Ik heb me maar opnieuw aangemeld met een andere naam en inderdaad: het werkte weer. Soms maak je blijkbaar zaken moeilijker dan nodig is. Bedankt Satori <small>[ 08-05-2002, 20:31: Bericht gewijzigd door: Satori ]</small>
Aanbevolen berichten