Ga naar inhoud

Site

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kwam op deze site ook veel informatie tegen over o.a. seca 2 files die zou werken. Het zal wel onzin zijn, maar omdat ik er niks vanaf weet wil ik hem toch vermelden. Ik wil de mannen van seca2 forum er niet onnodig mee lastig vallen, omdat de kans dat het echt waar is nihil is. Dus voor de liefhebbers die toch niet veel te doen hebben :

http://www.ikmoetderegelsnogeensgoedlezen.com/ulc/

Geplaatst:

Is een bekende site! Maar het is altijd knudde wat daar te vinden is.

Ik hou het toch maar bij de eend.

Geplaatst:

Ik dacht het al. Maar ja, niet geschoten is altijd mis he.

P.S. Ik zag bij de duck anders ook geen prettige mededeling. Is uit de lucht gehaald.

@Toxic,

Ik denk toch dat de regels niet duidelijk zijn. Ik heb ze echt voor dit bericht 2 keer goed doorgelezen. Misschien interpreteer ik ze verkeerd. Het was geen commerciele site, en ik geef toch ook geen key's e.d.

Als het zo door gaat kun je de topic downloads en links beter sluiten, want ik durf er met goede bedoelingen echt geen link meer te noemen.

Want verwijdering van dit board is echt het laatste wat ik wil.

Kun je i.p.v. meteen met de botte bijl te hakken en de link in een "Lollige"neplink te veranderen misschien ook 1 keer zeggen wat ik fout heb gedaan. Ik vind dat je best mag kijken wat de intentie van iemand is die een bericht neerzet. Ik las trouwens vandaag dat er 2 moderators bij zijn gekomen, misschien dat je dan wat meer tijd krijgt om wat passender te reageren.

Ik bedoel het echt niet kwaad of boos tegen je, maar je moet ook kunnen begrijpen dat ik me echt van geen kwaad bewust was toen ik dit topic plaatste, dus ik hoop dat je deze kritiek nou eens positief opvat.

Geplaatst:

Het probleem was dat je rechtstreeks linkte naar keys. en dan botst je met deze regel [color:"red"]

4. Wij zijn géén vrijschakelboard!

Het doel van dit board is een verzamelpunt te zijn voor satelliet en elektronica hobbyisten die middels dit board over hun hobby kunnen discussiëren. Ons doel is niet mensen middelen of informatie te verschaffen waarmee men gratis naar betaal TV programma's van welke betaal TV aanbieder dan ook kan kijken. Ieder lid draagt hierbij zelf de verantwoordelijkheid dergelijke informatie niet middels dit board te verstrekken. Het plaatsen van decoderringsleutels (keys), bestanden waarin zich keys bevinden of het vragen naar keys of deze bestanden is op ons board is dan ook ten strengste verboden! Een gezonde discussie over alle aspecten van satelliet ontvangst is echter zonder meer mogelijk. Wil je om de strekking van jouw bericht te verduidelijken toch een key plaatsen, vervang dan minstens 1 byte van iedere key door XX

[/color]

Als we daar niet streng in zijn dan is het forum hier snel verleden tijd en dat willen we natuurlijk niet. En je van het board verwijderen gebeurd echt niet zo snel als de mensen hier af en toe beweren. Dan krijg je eerst een PM met een verzoekje en een toelichting. Dus je moet het wel heel bont maken en daar is hier geen sprake van.

Geplaatst:

Ik dacht ECHT dat je geen key's mocht plaatsen, maar wel links naar site's met files of key's, want wat voor link kun je anders wel vermelden.

Juist omdat jullie het zelf ook doen, dacht ik dat het mocht.

Voorbeeld :

Kijk bij jullie eigen links.

Kies de links "Diversen"

Kies daar b.v. Satupload CZ en je krijgt precies hetzelfde te zien als bij de link die ik plaatste.

Kies Sat-Key team en je krijgt zowel files als keys op die site.

Ik vermeld net zo'n link en krijg op mijn donder. Snap je nu misschien waarom het mij niet duidelijk was en is.

Maar goed, ik ben blij met je antwoord, en zal voortaan bij de Philips sectie

blijven en geen links meer vermelden, want geroyeerd worden van dit fantastische board is echt het laatste wat ik wil.

John

Geplaatst:

In de "links" rechts bovenaan staat het dan weer wel vol met zonden tegen die regel. Waarom kan het daar wel? Niet dat ik er iets tegen heb hoor maar het werkt wel verwarrend.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Geplaatst:

Bedankt voor je steun, ben ik toch niet de enigste die het niet kan volgen.

Geplaatst:

Je mag niet van A(hier) naar B(keys) linken.

Maar als het gaat van A(hier) naar B(andere site) en van B naar C(keys) dan is het een ander verhaal.

We kunnen immers niet verantwoordelijk zijn voor de links van een link.

Is dit duidelijk genoeg???

Geplaatst:

Men noemt het eerste, tweede en derde rangs linking en ik vind het zelf ook een vervelende materie. Het is nu eenmaal zo dat linken naar een site waar direct (zonder een ander pagina aan te klikken) illegaal content te vinden is niet geplaatst mogen worden anders krijgen we problemen met onze provider!

Toxic[Q]

Geplaatst:

Ik weet niet meer wie het was, maar die opmerking over onze eigen linksectie is terecht! Ieder lid kan via de links sectie een link insturen en die kan dan door een van ons moderators worden goedgekeurt. Af en toe glipt er daar eentje doorheen die er niet in thuis hoort. Bij deze is die link nu ook verwijderd!

Eerlijk is eerlijk:-))

Toxic[Q]

Geplaatst:

Dat was John-K.

Die bied ik dan bij deze ook mijn excuus aan.

Zijn link was fout maar hij was verward geraakt door de foute link die we zelf hadden.

Geplaatst:

Heren, ik denk dat het mij nu wel 100% duidelijk is. Ik denk wel dat het misschien een goed idee is om op dit punt het reglement te verduidelijken, zodat men weet dat b.v. eersterangs linking NIET is toegestaan.

Mij is het in ieder geval nu duidelijk, en ik zal dan ook niet meer zondigen.

Uiteraard hebben jullie gelijk dat je dit board zo clean mogelijk wilt houden.

Het zou echt zonde zijn als het zou verdwijnen.

Ik denk ook dat ruim 90% net als ik dit board echt niet gebruikt om keys te zoeken, want een beetje googlen levert al genoeg info/site's op.

Bedankt voor jullie eerlijke antwoord.

John

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen