Gast Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Ik heb een receiver , echostar 3000I AD( vi-access), met de mogelijkheid om kaartem (geprogrammerde ) goldkaarten in kan doen, ik weet alleen niet welke file ik kan gebruiken om canal + en zo te bekijken, ik dacht dat seca files daar ook op werken, wie kan mij helpen ? Alvast dank . Groetjes Rafet mijn mail adres is erkektir@yahoo.com
Fredo Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 het andwoord staat in je vraag via-access codes op je goldkaart en kijken maar of je dan ook c+ heb weet ik niet Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 [color:"red"] Rafet welkom op ons forum, Wil jij zo vriendelijk zijn om eerst onze forumregels te lezen. Ten eerste is je onderwerp :"hellupppp" totaal nietszeggend en ten tweede zijn dergelijke vragen niet toegestaan. [/color] Voor informatie over programmers kaarten en andere technische info kan je naar de site van duwgati gaan. Deze is te vinden onder de links van het forum. Succes
Aanbevolen berichten