Ome Merde Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 kazaa is geen downloadsite, maar een p2p-programma. er zijn er 10-tallen, even goed zoeken op www.google.nl. hints : eMule, eDonkey, WinMX, etc. merDe deze ruimte is te huur
anton lagardy Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 nou ik die site even bekeken. aller eerst wat je ziet ongelovelijk. maar ook even namens mij bedankt voor die url
Gast Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 komt die meid rechtsonder ook via de p2p
Gast Geplaatst: 22 november 2003 Geplaatst: 22 november 2003 gewoon op google intypen: DOWNLOAD KAZAA LITE DUTCH. Eerst link volgens mij iemand van hcc of zo heeft 2 links om het te downloaden. Kazaa is niet meer te stoppen. Voor de rest zijn er natuurlijk andere download proggies. Doorover vind je natuurlijk ook genoeg info op google.
chevrolet Geplaatst: 22 november 2003 Geplaatst: 22 november 2003 Tik maar eens in bij een zoekmachine: "emule" dat is mijn favo. suc6 V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen