Gast Geplaatst: 6 februari 2004 Geplaatst: 6 februari 2004 Waar kan ik de settings van joske vinden .
Ome Merde Geplaatst: 6 februari 2004 Geplaatst: 6 februari 2004 www.hackweb.nl merDe deze ruimte is te huur
boes80 Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Dat zo'n link van ome merde wel mag, snap ik niet. Is toch ook een link naar keys. Zie stophier bv.
Gerdy Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Citaat: Dat zo'n link van ome merde wel mag, snap ik niet. Is toch ook een link naar keys. Zie stophier bv. Wij laten alle links toe waarbij je niet onmiddelijk op een key-pagina terecht komt maar je er wel moet naar gaan zoeken en meerdere pagina's moet aanklikken vóóraleer je op "iets bruikbaars" botst. Wij weten het: het is voor ons eveneens soms zeer moeilijk maar dit is een algemeen princiepe die wij aangenomen hebben. Idem voor commerciële sites. Gerdy
Ome Merde Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 op hackweb.nl staat volgens mij alleen maar info m.b.t de Humax 5400 en de Dreambox 7000S. Keys ben ik er nog nooit tegengekomen, niet dat het niet mogelijk is natuurlijk. ik wou de link daarnet ff checken, maar deze is 404 op het moment. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen