Ga naar inhoud


Einde d2mac????


Gast

Aanbevolen berichten


wanneer ze werkelijk nog een jaar uitzenden is dat m.i. toch vrij lang. Je kunt er alleen via wat hobby werk met vage kaartjes naar kijken. In de markt van vage kaartjes is een jaar héééééééééééééééél lang. Normaal heb je garantie tot de deur wink.gif<P>Wanneer je goedkoop een d2mac setje kunt kopen / optuigen is het m.i. zeker de moeite waard. <BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde eigenlijk dat d2mac als geheel stopte en dat de huidige d2mac zenders over gingen op digitaal.<BR>Ik heb mij dat laten vertellen een maand of wat terug. (spook verhaal?)<P>------------------<BR>DRZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

D2Mac zenders zullen er nog zeker tot halverwege 2001 zijn. <P>Van C+ ging het gerucht (let op: GERUCHT) dat ze nu een aantal management keys publiek zouden maken, zodat de hobbyist er nog wat aan heeft voor zolang het duurt. Bij C+ zou eind dit jaar de knop om gaan. <P>CTV (Eurosport, Cartoon Network, Animal Planet etc) zou al in oktober gestopt zijn, maar die kanalen zijn er nog steeds, weliswaar met antieke keys smile.gif<P>Viasat (TV1000, TV3, MTV, Cinema etc)... die zijn voor een appel en een ei goedkope digitale ontvangers (lees Nokia 9802S!!!) op de markt aan het schoppen (in Finland althans). Zo'n doos krijg je van ze wanneer je een jaarabonnement op het Gold pakket neemt. Dus voor minder dan 1000 piek een jaar gluren en die ontvanger kun je na dat jaar voor een paar centen je eigendom noemen.<P>Maar voor Viasat geven ze nog een half jaar (zou er eind mei 2001 mee moeten kappen).<P>Maar nog steeds leuk om naar te kijken.<P>Trouwens, admins, fijn hoor, zo'n analoog forum hier! smile.gif<P>LDP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ik kom regelmatig in Noorwegen en heb de bewuste Viasat brief die enkele weken terug naar alle abbonees gestuurd is gelezen, en daar staat in dat Viasat vanaf Mei of Juni 2001 alleen nog digitaal te ontvangen is.<BR>In bijna alle tv/ hifi/ video /winkels in de scandinavische landen doen ze momenteel ,( Elkjop, Bonus nr1 , Spareland , Expert etc...) als je een abonnement neemt voor een jaar of 2 jaar geven ze je de mogelijkheid om een digitale ontvanger met schotel etc... aan een sterk verminderde prijs te kopen.<P>Het is dus echt afgelopen met Viasat via d2mac en volgens mij zal canal-digital snel volgen.<P>Nafets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien een beetje off-topic, maar als beginneling ben ik toch wel geïnteresseerd; wat voor alternatieven om Zweedse TV te kijken zijn er als d2mac wordt afgeschaft? Wat voor apparatuur en/of encryptiecards heb je nodig? Kun je als Nederlander aan die kaarten komen?<P>Grtz,<BR>Sander<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...