Gast Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 hoi<BR>zou iemand mij een actuele site kunnen mailen voor irdeto .ik ben vooral geinteresseerd in stream het liefst waar een online service is ivm de vele wisselingen.<BR>alvast thanks<BR>greetz pipokoeie
Ron Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 Ik zal even kijken of ik gelijk een site kan vinden waar men de kaart gelijk online voor je kan updaten. Dat scheelt weer.
Avalon Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 Hey Tox kun je die mij ook even toe mailen zocht ook zo'n Online service voor mijn Schoonmoeder.<P>Groetjes <BR>Avalon™
Gast Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by anakin:<BR><STRONG>naar mijn weten niet !</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>jammer
Gast Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 Hallo toxic<BR>waarom reageer je zo ik vraag niet voor een kaartfile en omdat ik op dit moment niet kan loggen vandaar deze vraag ,maar als het zo moet dan vergeet dat ik dit gevraagd heb en sluit dan alstublieft deze topic .<BR>sorry dat ik het gevraagd heb<BR>greetz pipokoeie
Gast Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 sorry ik liet me even gaan<BR>sluiten<BR>greetz pipokoeie
Aanbevolen berichten