Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand waarom er maar zo weinig wordt gemeld over de mogelijkheden van Dvb-s??<P>Moet toch interesant genoeg zijn.<P>Werkt bij mij erg goed, maar er zijn natuurlijk legio mogelijkheden meer met dit Pc boardje.<P>Mischien een idee, Nieuw onderwerp op dit board???

Geplaatst:

Hallo Henk,<P>We zullen het je nog sterker vertellen:<BR>We hebben er zelfs een appart forum voor. Scroll even naar beneden en kijk eens in "InterNet via the Sky". De moderator aldaar (SatMan) weer er echt <B>alles</B> vanaf!:-))<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Hoi, had ik wel gezien maar ik zie daar eigenlijk alleen maar een paar dingen over internet via dvb-s, ik dacht het ontvangen van zenders en het eventueel dec. daarvan was wel een apparte zaak.<P>maar goed, toch bedankt, je kunt dit toppic wel sluiten, ik lees cq schrijf daar wel verder!!

Geplaatst:

Wat mij betreft mag de topic nog even open.<BR>Ik heb zelf een nokia9500 en een Technotrend DVBS digitale sat kaart incl. gepatched irdeto ci module( is nu seca ).<P>Zou het ook fijn vinden om meer ervaringen e.d. via sat4all forum uit te wisselen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.