Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Auteur Geplaatst: 1 juli 2001 Met dank aan Crazy Ivan voor de uitstekende vertaling!<br>Crazy Ivan stuurde ons gisteren een bestand van slechts 270KB groot en dat was inderdaad met NL menu.<br>Het gaat dan alleen wel om enkel het 2e gedeelte van de HDF file waardoor de kalender<br>nog steeds in het duits is. Aanpassingen zijn gemaakt door TB en ik heb de file vanochtend weer klaargezet.<br>Hier dus nu de volledige versie in het Nederlands: <p><font face="Verdana" size="1"> <a class="links" href="javascript:void(window.open('http://www.sat4all.com/cgi-bin/download.cgi?serv=server19&sec=humax&file=HIC10110pluscam23NL.zip','1','width=640,height=300,toolbar=no,statusbar=no'))">[color:"#FF0000"]HIC10110+Cam v2.3 NL.zip</font></a></font></p>Veel plezier;-))<P>Toxic[Q]<p>
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Hier nog een perfect programma om settings en firmware in een humax receiver te laden.<br>Het installatie password van dit programma is: humax2000<p><font face="Verdana" size="1"> <a class="links" href="javascript:void(window.open('http://www.sat4all.com/cgi-bin/download.cgi?serv=server19&sec=humax&file=HCC131.zip','1','width=640,height=300,toolbar=no,statusbar=no'))">[color:"#FF0000"]HCC v1.31</font></a></font></p>Veel plezier;-))<P>Toxic[Q]<p>
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 ja klopt dat proggie is lekker makelijk.<P>groet maikie
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Ik heb hem er inmiddels opgezet, en het werkt, ik heb echter geen pr@miere meer.<BR>Maar vermoedelijk heb ik de verkeerde ird@to files op mijn g@ldkaartje staan.<P>Ik heb de meest recente van de b@amer site geplukt, maar geen resultaat, maar in de txt file staat ok iets over editten voor de 5400.<P>Maar ik ben nog een beginner in de materie, dus ik zal wel weer iets niet helemaal goed gedaan hebben.<P>grtn
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Inderdaad een leuk proggie, werkt goed.<BR>Een vraagje over de nieuwe 2.3 versie.<P>Ik heb in mijn hummie 5400 loader 2.07 zitten.<P>Is het boeiend welke loader er in zit voor die update?<P>En gaaft de nieuwe versie geen problemen met pr@miere?<P>Groet en thanks for the files
Ron Geplaatst: 1 juli 2001 Auteur Geplaatst: 1 juli 2001 Ik heb zelf toevallig ook nu loader H207 in de 5400 zitten. Daar werkt bij mij alles prima mee.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Ik weet nie hoe julie het voor elkaar krijgen maar ik kan geen s*ca kijken op mijn humax de 2.3nl patch.<P>Ik weet ook niet welke files ik moet hebben om een gw te maken na de patch en waarvandaan ik deze moet halen?
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Hij is wel goed gepatcht want ik heb wel een nederlandse menu maar nou nog de goede files voor de GW kaart? Ik heb lopen zoeken maar weet echt niet welke ik moet hebben en waar ze staan.
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Beste satters,<BR>Per 01-07-01 is PW van frequenties veranderd<BR>vandaar misschien jullie zoeken.<BR>groetjes
Aanbevolen berichten