Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 complimenten voor de pagina <P>-sky is indeed not the limit-
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 @johan 39<BR>Kan de site ook niet bekijken.Na het openen van de pagina sluit mijn IE5.5 steeds automatisch af en meldt dat er een ernstige fout is opgetreden.<P>
Duwgati Geplaatst: 19 juli 2001 Auteur Geplaatst: 19 juli 2001 En weten jullie zeker dat je de juiste URL ingeeft? Ik vermoed van niet want er zijn jullie al duizenden bezoekers voorgegaan:<BR> <A HREF="http://satpages.sat4all.com" TARGET=_blank>http://satpages.sat4all.com</A> <P>Deze doet het echt, zelf getest <BR>Suk6
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 @Duwgati<BR>Heb de url ingetikt maar krijg steeds de boodschap"Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten".<BR>Vroeger op het vorige webadres had ik dit nochtans niet.Kom dit fenomeen ook soms tegen bij bepaalde adressen die onder "links" staan vermeldt,dus is niet alleen op Uw pagina dat ik dit probleem heb,<BR>nochtans werkt alles hier voor de rest perfekt.<P>
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 @Duwgati<BR>Hebbes,prachtige site,kan er heelveel van opsteken.<BR>
Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 Raak ook niet op de site steeds melding "server niet gevonden". Alles werkt hier voor de rest perfect.<P>exDumber
Duwgati Geplaatst: 20 juli 2001 Auteur Geplaatst: 20 juli 2001 Ik vermoed dat diegenen die problemen hebben om op mijn site te komen, een instelling hebben gekozen in hun browser of firewall waardoor de problemen ontstaan.<BR>Kijk eens kritisch naar je security-, java-, proxi-settings etc. Vermoedelijk komt daar het probleem vandaan.<BR>Helaas heb ik zo ook geen pasklaar antwoord, maar als ik wat vind meld ik het hier.<BR>Suk6<p>[ 20-07-2001: Message edited by: Duwgati ]
Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 Hetn is nu al hèèl vaak gezegt maar ik vind dat ik het ook moet zeggen de site is FANTASTIES.<P>Henri.
johan39 Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 Ben eindelijk toch binnengeraakt met Explorer, met Netscape wil het niet lukken.<BR>Site ziet er goed uit.<BR>Johan
Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 Heb net even geprobeert en inderdaad met Explorer geen problemen om op de site te geraken, ik gebruik namelijk Opera en daar lukt het me niet mee.<P>Overigens succes met je site, knap werk !!<P><BR>Ciao,<BR>exDumber
johan39 Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 @Duwgati<P>Ik heb al meermaals vastgesteld dat Netscape gevoeliger is voor fouten in het script van webpaginas.<BR>Ben je zeker dat bij jouw geen fout inzit?<BR>Je webpagina moet toch toegankelijk zijn voor alle browsers!<BR>Johan
Duwgati Geplaatst: 22 juli 2001 Auteur Geplaatst: 22 juli 2001 @Johan,<BR>Ik weet ook niet waar dat probleem uit voortkomt. Het is allemaal rechttoe rechtaan html kode en een beetje elementair java. Misschien dat het aan de teller van Nedstat ligt, iets anders kan ik ook niet bedenken. Mijn advies, gebruik eens IE en kijk of je probleem dan over is.
Aanbevolen berichten