Ga naar inhoud


welke hardware nodig voor d2mac ontvangst?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, ik wil graag animal planet gaan kijken, <BR>ik heb begrepen dat dit via d2mac mogelijk is.<P><BR>Ik heb de volgende hardware<BR>reeds in huis.<P>90 cm schotel<BR>universal lnb<BR>philips 5816 seca box<BR>Fi##n#t baseband mac decoder type BBD 901/BNX<BR>pace 500 irdeto box.<P>is het met deze spullen mogelijk om via de astra 19.2 east animal planet te<BR>ontvangen, en zo ja hoe moet ik dan de boel aansluiten??<P>groetjes<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, je kan op deze manier nog niet naar Animal planet kijken, daarvoor heb je nog een analoge tuner nodig waar je die 901 op aansluit. Verder moet je je schotel draaien naar 1 graad west want daar is AP te ontvangen . Ook moet je decoder geschikt zijn voor eurocrypt S2 en heb je de geldeige sleutels nodig om AP te decoderen. Ik denk dat die 90cm schotel wat aan de krappe kant is omdat AP circulair gepolariseerd uitzend.<BR>Ik heb zelf een 1m20 en dat is net voldoende.<BR>Suc6, groeten BULLET!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook knalhard op een 1.2m. Signaalsterkte vergelijkbaar aan MTV op astra. Gewoon een normale Alps Twin LNB.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal bedankt voor de reactie, gelijk de volgende vraag, ik heb ondertussen een Amstrad SRX320 ontvanger op de kop getikt. <P>Opwelke manier moet ik de decoder hier op aan sluiten: de ontvanger heeft drie scart aansluitingen decoder, VCR, en TV. De decoder heeft een scart aansluiting, een rf in en uitgang, en een baseband + video ingang.<P>kan ik gewoon de scart van de decoder aansluiten op de scart ingang van de ontvanger?? Of komt er nog meer bij kijken???<P>Zitten er op de astra 19.2 oost ook nog d2mac kanalen die te ontvangen zijn, ( dan kan ik eerst testen of alles goed staat voordat ik mijn schotel ga draaien)<P>groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...