Duwgati Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Om de navigatie wat te vereenvoudigen heb ik een mirror van de site van frames voorzien: <A HREF="http://www.satmirror.tvheaven.com" TARGET=_blank>http://www.satmirror.tvheaven.com</A> <BR>of als je daarmee startproblemen ondervindt: <A HREF="http://www.satmirror.tvheaven.com/index.htm" TARGET=_blank>http://www.satmirror.tvheaven.com/index.htm</A> <P>Veel plezier, ik ga een pint pakken <BR>
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Kijk, da's pas een verschil<BR>Alsof de zon door de wolken schijnt<BR>Een hele verbetering op een toch al goede site<BR>Ga zo door!
jonas Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Zeg duwgati,<BR>prima site voor de beginneling.<BR>Ik denk dat ze hier bij sat4all best blij mogen zijn, dat bespaart hun een hoop vragen die al honderden keren beantwoord zijn.<BR>Nu heeft TOXIC(Q) nog meer tijd om wat nieuwe smilies te ontwerpen! <P>Suc6 met de site, en keep going.....<P>groetjes<P>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Duwgati Geplaatst: 28 juni 2001 Auteur Geplaatst: 28 juni 2001 Verzoek aan allen:<BR>Als je na het lezen van mijn site nog steeds met vragen zit, stel die dan hier op het board of mail me rechtstreeks op suggesties@satpages.tvheaven.com<BR>Die PM's maken het beantwoorden veel te omslachtig en dus tijdrovend. En zoals jullie zullen begrijpen, heb ik sowieso al geen tijd meer om zelf nog TV/SAT te kijken.<BR>Zo en nu eerst een bav...
Ron Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 Je moet de html pagina voor de downloadable software gewoon op de server zetten waar de software ook staat. In dat geval heb je dan geen last meer van de beveiliging van free-servers. Nu kun je de files niet downloaden omdat je ze linkt vanuit een andere site.<BR>Die download pagina die op free-servers staat laat je dan netjes in het rechter frame verschijnen.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 Ik moet zeggen dit is de beste site voor een beginner als ik, die ik tot nu toe gezien heb. En ik moet ook een compliment maken aan sat4all voor hun eventuele aanbod bij problemen.<P><BR>ik zou zeggen dit laat zien waarvoor dit board gemaakt is.<BR>COMPLIMENTEN en ga zo door<P><BR>cartim
Duwgati Geplaatst: 29 juni 2001 Auteur Geplaatst: 29 juni 2001 Heel goed opgemerkt Toxic. <BR>Ik heb nog niet alles volledig doorgetest en er zullen vast nog wel enkele probleempjes, alla deze, inzitten. Dus als iemand er nog meer vind, mail of post ze even. Geen PM a.u.b.<BR>Ik zal de links naar de downloads nu als eerste aanpassen.<BR>Bedankt ennuh proost
Duwgati Geplaatst: 29 juni 2001 Auteur Geplaatst: 29 juni 2001 Jongens ik wordt er gek van, kan iemand me misschien op weg helpen.<BR>Ik heb op de frames versie v.d. site problemen met het downloaden van zip's. Op de gewone site gaat het probleemloos.<BR>Als je het probeert zul je zien dat de mededeling van freeservers nergens op slaat, want de files staan inmiddels zelfs al in de root van de site. Dat staat er nota bene bij. Toch krijg ik daarop alleen maar de foutmelding dat ik probeer te linken naar een andere site.<BR>Iemand een idee???<BR>Alle hulp is welkom, alvast bedankt.<BR>bye<BR>
Ron Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 zet de html pagina waar de files op worden genoemd op dezelfde plek als de files en gebruik niet een volledige url voor het linken maar alleen ./test.zip of /test.zip<BR>Dat zou het kunnen zijn. Mocht je dat al doen gebruik dan eens de volledige url.<P>Toxic[Q]
Duwgati Geplaatst: 29 juni 2001 Auteur Geplaatst: 29 juni 2001 Bedankt Toxic, maar dat hielp ook al allemaal niet. <BR>Ik heb nu de flashbuttons vervangen door gewone links en zie.... het werkt <BR>Nou nog zien uit te vissen waarom die flashbuttons wel werken in het navigatiemenu en niet voor het aktiveren van mijn downloads.<BR>Enfin, ik ga weer verder. <BR>P.S. heb je je PM al ontvangen Toxic?<BR>bye<BR>
Duwgati Geplaatst: 29 juni 2001 Auteur Geplaatst: 29 juni 2001 Ik werk hier met 1600*1200 resolutie, dus ik had de 800*600 gebruikers gedeeltelijk buiten spel gezet Je krijgt dan niet alle navigatiebuttons te zien.<BR>Dat heeft nu mijn eerste prioriteit, de frames-versie maar weer re-stylen <BR>Maar het goede nieuws is: het houdt me van de straat (en uit m'n bed)
Aanbevolen berichten