Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja hoor, hij is weer in de lucht. Was even down voor mijn nieuwe site-upload.<BR>Helemaal gerestyled en inmiddels wat nieuwigheden toegevoegd.<BR>Zo ik ga op stap, een bavaria.gif" border="0 pakken want dat heb ik wel verdiend vind ik laugh.gif" border="0 <BR>bye

Geplaatst:

404 Error - File Not Found<BR>neem nog maar een bavaria.gif" border="0 en ga dan lekker sleep.gif" border="0

Geplaatst:

Eeeuuuhh, ik denk dat <B>Paperclip</B> wel een beetje gelijk heeft.....<P>Namelijk dat de site met <B>Netscape 4.x</B>, na 't selecteren van een onderwerp in de pulldowns, geen tekst weergeeft in het daarvoor bestemde frame maar inderdaad een foutmelding geeft. Met IE is alles gewoon te lezen.<P>Netscape struikelt gewoon over iets in het lezen van de site.<P><B>Duwgati</B>, m'n complimenten voor je site xyxthumbs.gif

Geplaatst:

IE 4.0 : Error 404. frown.gif" border="0 <BR>Met IE 5 nog niet geprobeerd.<BR> bavaria.gif" border="0 en dit kan ook niet. Mag niet van de baas. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

tsja, en ik ben natuurlijk een Bill Gates "fan" en gebruik dus Microsuf Internerd Exploder wink.gif" border="0<BR>Dan moet onze Duwert nog even aan het werk.<BR>Volgende keer niet gelijk aan het bavaria.gif" border="0 he laugh.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Ik had er niet op gerekend, maar volgens de statistieken die ik afgelopen weekend nog bekeken heb voordat ze satpages kickten, bleek dat ca. 20% van de gebruikers, die mijn site bezochten, nog werkt met "te oude" browsers. Een versie dus waarin geen frames ondersteund worden. Dat is toch best veel. Ik ga dus ook nog een versie zonder frames opzetten.<BR>Ook het probleem dat Montoya schetst zal dan opgelost zijn omdat ik dan (voor de zekerheid) meteen een andere menu-struktuur zal kiezen.<BR>Duwert heeft het dus nog druk zat. Moet tenslotte ook nog telkens checken of de site nog wel in de lucht is. Maar ik blijf gewoon <BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>bye

Geplaatst:

Daar ben ik weer.<BR>M'n site is wederom verhuisd. <BR>Naar een hele snelle server dit keer, met dank aan sat4all laugh.gif" border="0 <BR>En het goede nieuws voor al diegenen die problemen hadden met de frame-versie; Hij is er nu ook in frame-loze versie. Behalve CSS heb ik volgens mij niets anders dan standaard HTML gebruikt. Maar als je toch nog problemen tegenkomt, lees ik het wel.<BR>Suk6 allemaal

Geplaatst:

Oh, voor diegenen die niet weten waar te zoeken. Vanwege het regelmatig wisselen van de host, plaats ik die telkens wisselende url's niet meer hier. Daarvan wordt de verwarring alleen maar veel te groot.<BR>Ik zal ervoor zorgen (met wat hulp van Toxic) laugh.gif" border="0 dat de site altijd via de links-sektie bereikbaar is. <BR>Bye

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.