Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Hi,<BR>ik zoek online chat groepen irc kanalen om via mirc32 over onze leuke satelliethobby te praten en meningen uit te delen aan anderen.<BR>vroeger was er hier één,maar die blijkt niet meer online te zijn.Ik zou het liefst enkel hebben over de hobby en geen smeekers.<BR>Heb je die,dan mag je ze mailen.Hopelijk staat het in de juiste groep.indien niet,waar moet ik het plaatsen?
Ron Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Vergeet niet dat jij vroeger (nog niet eens zo lang geleden) zelf de smeker was <BR>Graag de volgende keer alleen NIEUWS & INFORMATIE in dat forum plaatsen.<BR>Dit was duidelijk geen nieuws en/of informatie en vandaar dat ik het deze keer nog verplaatst heb.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Irccity.nl (217.67.238.128, port 6667) heeft 2 rooms over satelliet-tv, nl. #satlounge en #satstar.<P>Grtz. Bullet.
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Mijn oprechte excuses voor de verkeerde postings.en ja hoor ik geef het toe dat ik nu en dan eens smeekte.
Aanbevolen berichten