Ga naar inhoud


dlmaster


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Ik heb hier met Netschaap 4.7, Microsufferd Internerd Exploder 5.5 en Operah 5.12 geen enkel probleem.<BR>Zorg dat je Surfmachine en Brandmuur wel java-script en bannertjes toestaan anders kennet problemen opleveren.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh, ik heb vandaag weer t een en ander van onze host provider over Knaal+ aan moeten horen. Ze hebben schijnbaar weer tegen de baas van de sysadmin lopen zeuren.<BR>Wij doen hier niet illegaals maar het is wel frustrerend om iedere keer weer die domme mail te moeten lezen. Het begint zo langzaam op stalking te lijken frown.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even voor de duidelijkheid.<BR>Als de taakbalk in dlmaster verdwijnt en je geen andere programma's meer kunt starten of afsluiten zolang dlmaster geopend is, is dat geen bug maar werkt juist alles zoals het moet!<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello 2 All<P>Bij mij werkt de DLMaster ook niet. confused.gif" border="0 <BR>Probeer het al ongeveer 2 uur ,maar aleen een error.<BR>"Comunication to Download server not possible! Program will be terminated"<BR>Raar want hij heeft altijd perfect gewerkt hier. confused.gif" border="0 <P>THX TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het klacht <BR>Maar de DLMaster werk perfect.<BR>Ik had niet gezien dat er een nieuwe versie was ik zat nog te proberen met versie 1.0,dus als hij het van jou ook niet doet dan moet je even de nieuwe DLMaster V1.2 Downloaden.<BR>Ik had mijn ogen niet goed open ,ik denk van het Film kijken. smile.gif" border="0<P>TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...