Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zou het kunnen dat DLMaster niet werkt indien men verplicht via een http proxy moet surfen?<BR>Eveneens gaat onderaan de startbalk weg bij het uitvoeren van DLMaster.<BR>Windows ME [NL].<P>Groeten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Proxy of niet hij zou het moeten doen<BR>of met de woorden van toxic te spreken<BR>als je een brandmuur gebruikt deze eerst<BR>te configureren.<BR>en wat maakt het uit dat je taakbalk<BR>verdwijnt op het moment dat je bestanden<BR>ophaald hoef je toch niks anders te doen??<P>LET WEL OP DAT JE DE NIEUWSTE VERSIE HEBT 1.2

Geplaatst:

Dit begrijp ik niet:<BR>"en wat maakt het uit dat je taakbalk<BR>verdwijnt op het moment dat je bestanden<BR>ophaald hoef je toch niks anders te doen??"<P>Tijdens het dwnldn van een bestand wil je toch JUIST wat anders doen, of ben ik de enige die het niet leuk vind om naar de voortgang van eeen dwnld te kijken?<P>Verder niets dan lof, perfect programma, werkt top!!<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Zolang duren de meeste downloads niet<BR>maar het is er vooral voor dat je niet<BR>vergeet het programma af te sluiten daar<BR>er anders onnodig een verbinding met de<BR>server is en dit weer tenkoste gaat van<BR>de bandwijdte

Geplaatst:

Hallo ik probeer de nieuwe versie van downloadmaster te downloaden maar het enige <BR>wat er hier gebeurt is een scherm gaat open <BR>en direkt weer dicht dus helaas ! heeft iemand een url waar ik die dan weg kan halen ?? <BR>groetjes jelle ! confused.gif" border="0

Geplaatst:

Zorg dat je brandmuur java script doorlaat en dat je browser hetzelfde doet.<BR>Dat download script werkt met java dus als je browser dat niet ondersteunt........<BR>Het kan ook zijn dat je zo'n fijn anti-advertising tool gebruikt. Dan werkt het ook niet. Uitzetten dus.<P>Toxic[Q]<p>[ 26-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Hij doet het perfect de DL master<BR> sowat's the problem mad.gif" border="0shocked.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

dat ie het dus kennelijk bij anderen niet doet.<P>daarom hebben we een board, om elkaar te helpen, in plaats van boos te worden.<P>sorry.

Geplaatst:

@666 software.<P>DlMaster net geinstaleerd en het werkt 100%<P>Al verschillende files opgehaald.<P>Alleen de alfredo4x10 file kan ik niet opalen.<P>Verder een puik stukkie software!!!! Thanks...Groeten FRed.<BR> laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Geef mij maar terug die down zone van vroeger 1 was simpeler 2 was beter 3 geen codes en andere zooi.<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

Ja je hebt gelijk hoor. Alleen zijn de mensen die de download sectie bijhouden er mee aan om elke 3 dagen alle software weer opnieuw naar andere servers te uploaden.<P>Dus is mischien wat omslachtiger, maar het werkt, "en blijft" werken laugh.gif" border="0

Geplaatst:

@pipo<BR>Er is niemand die jou tegen houd om een<BR>server te huren en hem vol met files te<BR>zetten en deze te beheren zodat iedereen<BR>lekker simpel aan zijn spullen komt.<P>Dus ik waardeer jou inisatief dat je bereidt<BR>bent om dit voor ons te gaan doen laat<BR>maar weten waar we de bestanden kunnen halen laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hoe kan ik de DL Master downloaden graag een beetje hulp<P>GREETINGS Mehmet

Geplaatst:

Hoor ik daar wat kraken? Oh het is m'n klomp...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.