Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zag toevallig op de bekende poolse site in de upload directorie van 31-8-2001 een bestand staan met de naam buckmaster104.zip of zo iets mogelijk is dit wat je zoekt

Geplaatst:

En dat was dus een hele onverstandige posting! Géén links! Straks moet de eend weer verderzwemmen! frown.gif" border="0

Geplaatst:

Nee, ik bedoel dus inderdaad Duckmaster software voor de MasterCRD. Ik heb nu versie 1.05 maar die bestaat al enkele maanden. Gezien de reacties wordt deze software waarschijnlijk niet veel gebruikt.<P>@Boes De PM van duck zou ik maar even weghalen.<P>Groeten<P>Sat2All cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Geplaatst:

Waarom geen links?<BR>In onze regels staat dat hier geen keys gepost mogen worden. Een leuke informatieve site als die van duck mag hier gewoon vernoemd worden.<BR>De plussers weten toch wel waar ons eendje zwemd.<BR>Als duck een hekel heeft aan ver zwemmen had ie maar geen eend moeten worden laugh.gif" border="0<BR>Zo komen er in ieder geval een hoop mensen meezwemmen smile.gif" border="0<P>Hier nog een leuk filmpje over hele speciale eenden.<BR><A HREF="http://212.204.253.253/entenjagd.mpeg" TARGET=_blank>**Duck hunt**</A><BR>Familie van jou duck?<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 02-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Great Fun laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Denk dat ik maar overstap op andere software. Zijn er nog tips!!<P>Groeten,<P>Sat2All cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Geplaatst:

Thanks TeeBee voor de links, maar versie v1.05 heb ik al enkele maanden en ik vroeg me af of hierin verder ontwikkelt werd. Maar helaas ik zie dat versie 1.05 dus de laatste versie is.<P>Groeten,<P>Sat2All cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.