Ga naar inhoud

Fortecstar 5400

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo <P>Wie kan mij enige info geven omtrend de Fortecstar 5400 zit hier b.v teletekst op?<P>EN is er een nederlandstalig menu mogelijk?<P>Alle info is welkom<P>Groet,<P>René

• 2 weken later...

Geplaatst:

* Digitale ontvanger met 2 CI-slots<BR>* CI accepteert: Viaccess, Aston, Irdeto,<BR> Nagravision, Cryptoworks, Conax<BR>* 4500 digitale programmeerbare kanalen<BR>* Cloon van Humax 5400 enkel veel beter beeld en menukwaliteit<BR>* Patchbaar zoals de Humax 5400<BR>* Kiezen van favoriete kanalen<BR>* Electronische programmagids EPG<BR>* Aparte Radio en TV zenderlijsten <BR>* 4:3 en 16/9 beeldformaat<BR>* Ondertiteling in gekozen taal<BR>* Rs232 voor inladen nieuwe software<BR>* 0/12V en DiSEqC switching<BR>* Meertalige menu’s Aansluitingen:<BR>- TV Scart<BR>- VCR Scart<BR>- 2 x RCA audio<BR>- RGB, S-video en composiet video<BR>- CD quality audio<BR>- Digitale LNBF input<P>er staat wel bij "patchbaar zoals humax 5400" maar ik zou niet weten hoe dat werkt aangezien er ook staat dat er maar 2 CI slots zijn !! (en geen embedded irdeto)

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoord.<P>Ik kan nog steeds op de fortecstar 5400 geen<BR>teletekst vinden mischien is er iemand die het weet hoe ik dit kan krijgen?<P>In het lijstje van CI accepteert staan een aantal coderingen daar hoort toch ook Seca bij.<P>Waar zou ik een patch kunnen krijgen voor de Fortecstar 5400<P>Groetjes<P>Sjaan

Geplaatst:

volgens mij heeft dat ding TT via VBI insertie. Dat wil zeggen, teletekst via de scart naar de TV. Je kunt dus teletekst op de TV gebruiken. Niet op de ontvanger zelf.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

idd, teletekst kun je op dat ding krijgen door de teletekst knop op het bakje <B>van je tv</B><BR>en die patch.. zoals ik al zei, ik zou niet weten hoe dat zou mogelijk zijn, want dat ding heeft geen embedded cams

Geplaatst:

btw, waarom zou je dat willen eigenlijk?<BR>het is een fake humax<BR>en hij is EVENDUUR als de humax 5400

Geplaatst:
Originally posted by sjaan:<BR>[QB]Hallo <P>Wie kan mij enige info geven omtrend de Fortecstar 5400 zit hier b.v teletekst op?<P>Ik heb je een vraag aan jou heb je de All-cam patch geprobeerd in deze unit?<P>Richie
Geplaatst:

Hoe kan je nou een all cam patch toepassen op een apparaat wat helemaal geen embedded ca module heeft, dat kan toch niet.<P>Als ie dus 2 ci sloten heeft, kan je er dus een seca ca en een irdeto ca insteken, dan ben je toch al behoorlijk duur uit, en kan je nog steeds niet zoals bij een hummie enkel met een embedded cam 3 in 1 kijken, en dat is nu juist net de kracht van de hummie lijkt me.

Geplaatst:

als bezitter van een fortec 5400 kan ik jullie melden dat deze gewoon een embedded cam heeft welke om te flashen is naar seca of viacces,over de andere aangehaalde items als beeldkwaliteit en/of menustructuur laat ik mij niet uit omdat deze te afhankelijk zijn van de gebruiker.Ik ben er in ieder geval tevreden over.<BR>Even over een aantal postings in deze topic denk ik zelf altijd als je niet weet waar je het over hebt zeg dan liever niets.<P>greetz

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.