Ga naar inhoud


einde TV1000, TV1000 cinema


Gast

Aanbevolen berichten

Jammer maar helaas Viasat heeft de analoge uitzendingen van de TV1000 en Cinema gecodeerd in D2MAC op 1West per 1 mei stopgezet frown.gif" border="0 de Deense, Zweedse en Noorse TV3's zijn nog in de lucht net als Canal+ en dat waarschijnlijk tot 1 september Anaal switch om de 2 dagen zijn broodnodige keys LOL en die kan je vinden op mijn website:<BR> <BR> laugh.gif" border="0 <A HREF="http://members.home.nl/happysat" TARGET=_blank>http://members.home.nl/happysat</A> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja spijtig.maar de hobyist die wat centjes heeft,heeft er geen last van.die zijn nml digitaal terug te vinden en zijn middels ook te ontvangen.<BR>tip voor jou,gooi niet teveel je url op boarden.het is misschien leuk om het te doen.<BR>ik heb het ook meer dan 2 jaar gedaan en overal her en der mijn url geplaatst.ook hier.ik heb op zeker dag een mail gekregen van fr**k v*n d*n e*g*l die dreigde met regel 326c dat ik mijn site moest sluiten.<BR>de lol is er snel af als je zo'n mail krijgt.<BR>ik deed het maar voor de fun en niet het oogmerk om iemand aan te zetten om iets fout te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai,<BR>Dit is een gedeelte op sat4all wat over analoog spul gaat en dat de tv1000's digi zijn te ontvangen/hacken weet d8 ik iedereen al.<BR>en laat die freek maar meelen HET GAAT HIER OVER CANAL+ IN SKANDINAVIE..!!!!!!!!!!<BR>en ik dacht toch ff niet dat de plus boys hier in nederland daar wat mee te maken hebben.<BR>Trouwens je mag met dat spul spelen als het abbo ervan niet word aangeboden in het land waar you zit , en ik zit niet in noorwegen bv , op mijn site staan -=-=>>GEEN..!!!<<<-=-dingen die activiteiten kunnen veroorzaken om per ongeluk nederlandse betaal zenders mee te decrypten...!!!!!!!!!!! shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...