Ga naar inhoud

Duck is zoek !!!!!!!!!

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb al de redirects die ik had geprobeerd, maar helaas. Iemand al nieuws?<P>Nitwit

Geplaatst:

Had zes verschillende redirects staan, werken helaas niet meer, wel is de filesectie nog bereikbaar.<BR>We zullen even geduld moeten hebben het eendje zal ons binnenkort wel weer tegemoet zwemmen

Geplaatst:

Zou iemand mij alsjeblieft ook eventjes een werkende link willen sturen guusje@palmweb.nl, ik beloof dat ik me dan direct aanmeld voor de mailinglist!<P>Veel dank.<P>100% Guusje

Geplaatst:

muts<BR>Dit is een NEDERLANDS board dus graag ook post in het nederlands, veel meer mensen maken zich hier schuldig aan laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

It seems that<BR>president.nu is down at the very moment. I'm not sure what happend but I'm afraid that this redirect is killed by Freek hex Laden.<P>maar de andere 3 links werken gewoon !

Geplaatst:

Mijne heren als u de url weer heeft doe dan 1 ding.<BR>Meld je aan bij de mailinglist van duck.<BR>Vandaag een mailtje binnengekregen van duck met de nieuwe url.<BR>Zo blijf je altijd op de hoogte dit geld uiteraard ook voor de diverse andere sites.

Geplaatst:

@All<BR>Jongens, lees nu eens goed wat xfiles69 post<BR>Meld je aan bij Duck's mailinglijst<BR>Ook ik krijg regelmatig een URL verandering, en ben zo altijd snel op z'n site.<P>Bij deze blush.gif" border="0

Geplaatst:

De duck zemt inderdaad als geen ander. Heb me meteen aangemeld. Bedankt voor de info BIG JOHN en Johan45!<P>100% Guusje

• 2 weken later...
Geplaatst:
mad.gif" border="0mad.gif" border="0 Hi Duck zwemt weer, wie heeft er een werkende link voor mij? C+ heeft me Fun gecrasht.Theowl confused.gif" border="0
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.