Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Wie heeft er ook last van ?<P>Constant gebanned . kom er niet meer op..<BR>Welke provider ik ook gebruik kom er niet meer in.. multiproxy werkt ook niet...<BR>Volgens mij heeft ie alles gebanned.<BR>Hij heeft denk ik een access scoop aangemaakt van ip adressen.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Volgens mij is iedere ip die niet kan worden gelogd gebanned.<BR>Als je achter een Firewall zit kom je er niet meer op.<BR>Heb het geprobeerd met Adsl en Firewall: Geen toegang.<BR>ISDN met Firewall: Geen toegang.<BR>ISDN zonder firewall: Normale toegang.<BR>Uiteraard heb ik niet getest op ADSL zonder firewall.
adje Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 en ook bij mij is het over en uit ik zal ook eens kijken om via een andere provider in te loggen<P>groeten adje
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 heb geprobeerd via wol,freeler, bart,myweb<BR>en allemaal nada niks..........<BR>Heb hem wel een e-mail gestuurd wat er aan de hand is...nog geen bericht terug...<P>Dus afw88 maar...<P>GrtZ all
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 OOk ADSL zonder firewall, noppa na, banned en dan naar google.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Via een ftp sessie kom je er nog wel, maar ik kan NIETS meer vinden??<BR>Alles (blijkbaar) verwijderd??
Bink Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Ja... het is heeeel klote, ik kom er ook niet meer in via mijn kabel-internet-verbinding. En ook vanaf het bedrijfs-netwerk (UUnet) lukt het niet meer... <P>shit.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 heb hier ook zelfde probleem met mijn kabel verbinding (telenet belgie) heb geen firewall, maar er is wel een verplichte proxy<BR>vroeger geraakde er ik erin zonder problemen
borsjea Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 De pool via google op een nieuw adres gevonden, upload directorie wel al aanwezig maar leeg.<BR>Zoek met google eens op sat-digital-tv en volg een paar links
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 hij is er gewoon en er wordt ook hard ge up/download. <BR>alleen je moet wel de url hebben en volgens mij wordt het 'vergeven' van deze<BR>niet meer zo op prijs gesteld. laat deze server voor de mensen die deze<BR>echt nodig hebben. de files staan daarna toch op alle grotere boards? <BR>kwestie van geduld.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 @poolman<P>Dit klinkt als muziek in mijn (flap)oren...
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Ben normaal gesproken een zeer geduldig en tevreden mens!<P>Maar waarom willen wij toch altijd het nieuwste van het nieuwste, hobby??<P>Thnks!<BR>Lucky Star
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Het blijft een hobby!!!<P>De pagina is weer terug<BR>alleen nog gesloten............<P><BR>Dirk1
Aanbevolen berichten