Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Duckstad is weer eens weg, geen van de bekende urls werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Kijk in je P.M Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Duckstad ligt af en toe even plat door die verrotte redirector servers .....<P>Volgens mij om hun BANNER pages regelmatig te showen voor extra inkomsten.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Is het misschien mogelijk dat iemand ook mij die url van duck toestuurdt?<BR>Mijn e-mail is sim_rem@hotmail.com<BR>Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 geef mij maar ook de url Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 <A HREF="http://212.204.253.253/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=30&t=000331" TARGET=_blank>http://212.204.253.253/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=30&t=000331</A> <P>jongen het kan veel simpeler ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by withuus:<BR><STRONG>Als je mij even je e-mail adres toestuurt via de p.m dan stuur ik jullie de url van duck</STRONG>c.f.j.hharks@freeler.nl<HR></BLOCKQUOTE> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Een slot hierop ofzo?<BR>Altijd maar vragen om URL's van Duck<BR>Doe zelf eens wat werk en zoek rond.<BR>Van een beginner kan ik zo'n vraag wel verwachten, maar van iemand met meer dan 40 postings??????? (niemand speciaal)<P>Find your own "duck" to play with, <BR>Add yourself to his mailinglist<p>[ 12-10-2001: Message edited by: LD ] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Als je mij even je e-mail adres toestuurt via de p.m dan stuur ik jullie de url van duck Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
borsjea Geplaatst: 12 oktober 2001 Delen Geplaatst: 12 oktober 2001 Het is gewoon even geduld hebben, na een bepaalde tijd is het eendje gewoon weer online op een nieuwe locatie met de oude redirects of domeinnaam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 12 oktober 2001 Delen Geplaatst: 12 oktober 2001 Ben toch van mening dat "nieuwe" op weg geholpen moeten worden.<BR>De "simpele" manier van muts vind ik niet zo simpel daar je in eerste instantie alleen maar url`s tegenkomt die niet meer werken(gotoo.com) <BR>Pas bij dieper graven kom je hopelijk op een url waar een van de nieuwste opstaat. Daarbij komt dat velen zich niet aanmelden op de mailinglist doordat men dat gewoon nog niet door heeft in het begin. Men gaat er denk ik nog van uit dat hij daar altijd kan blijven zitten wat met de meeste url`s op het internet natuurlijk ook zo is.<BR><B>Dus voor de nieuwe</B><BR>Stuur een PM met je emailadres dan krijg je zodra hij er weer is bericht.<P>suc6 Johan Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten