Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Heden MKFv4.3 gedownload, maar werkt niet met mijn V6 kaart. Krijg na elke poging:<BR>ERROR:this key could not be found by Brute Force or the process has been stopped.<BR>Weet iemand raad ? Jan.<P>
Duwgati Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Even de readme file lezen die erbij zit kan geen kwaad. Daarin staat het volgende te lezen:<BR><B> 1) Automatic & Manual Extraction of V6 cards Please note: Checksum Method for bruteforcing keys does not work on cards version 6. Therefore it takes much more time to extract whole card compared to old v4.x cards. Be patient! <BR></B><BR>Ofwel voor diegenen die geen Engels spreken:<BR>Betreffende automatische- en manuele extractie van v6 kaarten, het volgende: De checksum methode voor het brute forcen van keys werkt niet voor versie 6 kaarten. Het kost dan ook veel meer tijd om een kaart extractie te doen dan bij de oude 4.x versie kaarten. Heb geduld <P>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Hartelijk dank Duwgati.<BR>Betekend dat dat ik de error melding moet negeren en gewoon verder gaan ? Mijn engels is inderdaad nul komma nul hetgeen een enorme handicap is bij deze bezigheid. Groeten, Jan.
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 bij jou doet die tenminste nog iets bij mij niets ? installeren pakt niet? <P>groet ray,
Duwgati Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 @Ray,<BR>1. Heb je ook de juiste Microsoft Installer gedownload?<BR>2. Heb je eerst de oude installatie van MKF verwijderd?<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 MKFv4.3 werkt bij mij als een speer die haast heeft met een 4x kaart. Maar met een V6 kaart krijg ik alleen manual de laatste 5 bytes.Als ik om de full key vraag, krijg ik na enige tijd de eerder vermeldde error !<BR>Is de ondersteuning van V6 kaarten nog niet 100% of doe ik het weer eens verkeerd ?<BR>Groetjes,Jan.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Hi Anakin,<BR>Ik heb de mastera 2 programmer met windows<BR>2000 ME. Werkt perfect, behalve met de V6 kaart. Heb jij wel ervaring met de V6 ?<BR>Groetjes, Jan.
Duwgati Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 @Atalanta,<BR>Het zou moeten werken volgens de beschrijving. Ik kan het hier niet testen want ik heb geen v6 kaart, maar heb je al eens geprobeerd om de time-out delay en retries wat op te krikken?<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Hallo heb de nieuwe versie ook geinstalleerd na eerst de oude te hebben verwijdert en deze loopt goed ! ik heb een MASTERCRD programmer en windows millenium en tot nu toe geen problemen nog gehad !<BR>groetjes jelle <BR>ps deze lijkt ook wel sneller te zijn heb ik het idee !
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 In stappen van 100 omhooggegaan tot 1200.<BR>Resultaat blijft hetzelfde. Ik krijg wel de laatste 5 bytes, maar voor alle keys hetzelfde. Raadsel ? Jan.
Duwgati Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Tja, ik vrees dat ik dan ook geen suggesties meer voor je heb.<BR>Dus inderdaad, raadsel.<BR>Bye<BR>Duwgati
Kcplus Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 V60-kaart gaat hier perfect!<BR>De berekening van de laatste 3 bytes duurt inderdaad iets (!) langer dan een bij een 40 of 41-versie.<BR>Ik heb de keys er één voor één uit gehaald (get records => en per record: get full key of extract system key of get last five bytes => traditional brute force).<P>Let wel op: de geschreven (tijdelijk benodigde) hulpkey werd bij mij één keer niet automatisch verwijderd. Dat moet dus kennelijk soms nog handmatig geschieden (via settingsmenu: tijdelijke key aangeven => delete key (opletten: wel de juiste key deleten s.v.p.!!!))<P>NB Bij een secundaire key ook de dan hopelijk al bekende primaire key ingeven bij het brute-forcen!<P>Probeer anders eens het proggie SecaRL1.7, werkt ook goed met V60, en alles gaat daar automatisch. ......alle orde komt voort uit chaos......
Gast Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 Bedankt. Waar haal ik dat proggie vandaan ?<BR>Groetjes.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2001 Geplaatst: 25 oktober 2001 KCplus<BR>Bedankt voor je bericht maar ik kan het niet vinden. Voor de goede orde: mijn kaart is :seca**V6 en geen V60 . Maakt dit soms verschil ?? Groetjes, Jan.
Aanbevolen berichten