Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 ik tracht te downloaden bij de polen maar dan verschijnt er steeds een piraat met een verbodsbord met een text van te wijnig geheugen of zoiets ??? Moet ik mij eerst inloggen of zijn er bepaalde voorwaarden om bij de polen te kunnen downloaden<p>Alte2@hotmail.com
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 @alte2,<p>Deze mededeling krijg ik ook bij anoniem surfen.<p>Maar misschien heeft het ook iets te maken met een firewall die je geinstalleerd hebt.<p>De mensen die het Pools machtig zijn kunnen ons wellicht uit de brand helpen, want hieronder volgt de bewuste tekst: "wymagane minimum myslenia!..."<p>Groeten,<p>sattaz
borsjea Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Ik kreeg die melding altijd bij het gebruik van Opera 5.12 Internet explorer gaf geen problemen en de nu net nieuwe versie 6.0 van opera werkt ook probleemloos. Zorg er wel voor dat je cookies werken<p>[ 18-11-2001: Bericht gewijzigd door: borsjea ]</p>
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 ja dat met die cookies , hoe kan ik die inschakelen
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 ja , je hebt gelijk , het lag aan mijn firewall , uitschakelen en downloaden . Dank u allemaal
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hoi sattaz:<p>"wymagane minimum myslenia!..." betekent "zonder enige denken lukt niet" dit is mij vrije vertaling. Laatste dagen nooit zelf problemen gehad... Groeten, poolman
Aanbevolen berichten