Ga naar inhoud

Waar zit King TV..?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Satters,<p>Ik kom net terug van het winkelen in Frankfurt/M en zat met mijn familie onderweg naar huis een hamburger te kanen bij Burger King.

Nu zag ik daar op alle TV´s een programma met een King TV logo. Zou dit een programma zijn geweest dat speciaal voor Burger King geproduceert word..? Er kwamen duitse promo´s in voor. Het leek wel veel op MTV/Music Factory of zo.

Iemand een idee waar dit te vinden is op satelliet...?<p>groeten confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Had je deze vraag niet beter in het feeds forum kunnen posten?<p>Misschien draaien ze het vanaf video, weet het niet.<p>een goede bekomst,<p>Zeeman.

Geplaatst:

Inderdaad Zeeman, in het feeds forum was beter geweest. Misschien kan een Moderator het verplaatsen. Sorry.<p>Het kan geen inhouse video inhouse zijn geweest. Daarvoor was de kwaliteit veel te goed. Misschien was het wel DVD. Maar er kwam absoluut geen Burger King reklame in voor. Ik geloof echt dat het toeval was.<p>Fred

Geplaatst:

hoi,misschien is dat een lokale tv die af en toe wat uitzendt. wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.