Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 Heb zowat alle 'ingangen' geprobeerd, maar geen resultaat...<p>Is Freeseka verdwenen?
Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 hallokes, Gebruik ééns een zoekrobot als google en niemand hoeft nog ooit een vraag te stellen over een verloren gewaande site of internetadres. Momenteel gevonden met deze bovenstaande : freeseka
Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 A propos sattools Op jouw posting van 01-12-2001 15:17 in de rubriek seca had ik al ééns een reply gepost op deze vraag.Lees je ook wel ééns wat de leden antwoorden ???? Of zit je zomaar te posten zonder te lezen wat de antwoorden zijn op jouw eigen gestelde vragen
Gast Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 Ja zeker wel!<p>Maar kreeg daar ook nix te zien, dan een lege pagina.... Trouwens stond toen die vraag in een verkeerde rubriek dus ik dacht....<p>Had trouwens al diverse zoekmachines gebruikt, alleen niet Google.<p>Dank voor de reacties.
Gast Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 Krijg trouwens weer een lege pagina...<p>Gezocht met UPC en @Home, geen resultaat.<p>Bijde een lege pagina...
Gast Geplaatst: 6 december 2001 Geplaatst: 6 december 2001 Heb 'm tevoorschijn gekregen.<p>Erg druk op de server aldaar vermoed ik, heb de computer rustig even laten staan zoeken op de site. Dank voor de link en reacties.<p>Mvg. Sattools.
Aanbevolen berichten