Ga naar inhoud

(C)anal digitaal wil niet helpen, dan maar illegaal gaan?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is bijna 1 jaar geleden dat ik een satellietontvanger met een groene kaart van ©anal digitaal heb gekocht. Toen ik de boel aanschafte begreep ik dat ik elk jaar bij ©anal digitaal aan moest geven dat ik het weer met 1 jaar wil verlengen, ik heb namelijk niet het set top pakket genomen omdat je dan alleen zou betalen voor automatische verlening en verzekering van je kaart. Daar ik dacht dat het mij niet uit zou maken om gewoon elk jaar een brief te sturen naar ©anal digitaal stuurde ik ze afgelopen week een brief. Hierin stelde ik ze de vraag wat ik moet doen om dadelijk als mijn 1ste jaar voorbij zou zijn geen zwart beeld te hebben.

Krijg ik een brief terug, weleens waar sneller dan ik dacht, staat er gewoon weg in "omdat u geen abonnement heeft kunnen wij u niet helpen"!!!!!!!!!!!!

Hallo, ik heb toch een duur kaartje gekocht en administratiekosten betaald en ik geef toch aan dat ik een jaar langer van hun diensten gebruik wil maken!!!!! Wat willen ze dan van de consument?? Moet ik dan dadelijk maar illegaal via de schotel gaan kijken, want de f$%kers willen je niet eens vertellen wat je moet doen om dadelijk geen zwart beeld te hebben. Want ondanks dat ik geen abonnement bij hun zou hebben (al ben ik van mening van wel, ik heb tenslotte toch een actieve groene kaart via hun lopen?) willen ze me niet eens vertellen wat ik dan zou moeten doen om toch dadelijk weer van hun diensten gebruik te kunnen maken.

Heeft iemand de zelfde soort ervaring hier?

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Geplaatst:

Je moet gewoon niets doen.

Je blijft de updates gewoon krijgen,

ze weten bij C+ niet eens hoe het zou moeten, dus geen extra werk voor verrichten.

succes

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie, en ik was inderdaad al van plan om niets meer via hun te doen, vanwege hun belachelijke reactie.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Geplaatst:

Die postzegel had je je kunnen sparen bij die Anaal Rektaal boys.

Geplaatst:

Zojuist via hun site nog een kaartje geactiveerd welke op juli 2003 was blijven hangen. Er werd niets voor betaald, echter binnen 10 minuten beeld.

Maak je vooralsnog geen zorgen...

DB500 - Ubox - Maxplus - Topfield

Visiosat draaibaar - Wavefrontier

---------------------------------

Lummel -> Mad (Hu)max -> alweer

Geplaatst:

Citaat:
Je moet gewoon niets doen.

Je blijft de updates gewoon krijgen,

dat schreef ik toch.

Blijft gewoon werken.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

Heb het zelfde probleem en vorige week gebeld naar CD (is niet gratis zonder set-top pakket ) en gevraagd wat ik moest doen. Volgens de medewerkster moest ik zeker een formulier met fotokopies van bankafschrift en paspoort opsturen, maar na een beetje doorvragen vertelde zij mij dat ik niets hoefde te doen en dat de kaart gewoon blijft werken. Lekker duidelijk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen