Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Wie weet of kan zich nog herinneren hoe dit ook alweer moest . In mijn geheugen was dat 1 chippie met wat power stabilisatie en een aantal rc'tjes . heb namelijk nog een surround set met analoog-in en geen coax of optisch , uit mijn geheugen was die oplossing met dat chippje een euro-cent kwestie . helaas pc crash en dus de files weg....................................
wammeswaggel Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Ik kan me niet voorstellen dat dat zo gemakkelijk gaat. Zo ja, dan heb ik veel te veel geld betaald voor mijn AC3-decoder. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Waarschijnlijk is er wel ergens een single-chip AC3 decoder te vinden. Goeie kans dat ie wel SMD is i.p.v. holemount.
Gast Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Google levert inderdaad wel een aantal varianten op... Maar daar moet nog vrij veel bij. Een SPDIF -> analoog stereo is wel zo'n makkelijk chippie, maar die heb je al in je tuner zitten...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen