Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Hoi, Voor enige tijd (2 week) geleden heeft een bekende van mij iets vochtigs per ongeluk over mijn 2 de laptop gegooit. Het toetsenbord heb ik weten te reanimeren maar nu kom ik er achter dat de accu maar gemiddeld 1 uur meer mee gaat. Zal nu de accu stuk zijn of zit er ergens een flinke sluiting in de hardware? Zonder toetsenbord geeft hij overigens het zelfde aan. Gr. Ronald
Big fellow Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Dikke kans dat er wat vocht in het laadcircuit van de accu (in de laptop) is gekomen, waardoor de accu niet volledig meer geladen wordt.... Dus laptop verder open maken, en zoeken naar sporen van de vloeistof, en dan proberen schoon te maken.... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Mirelja Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 [color:"red"]dit is niet jouw topic, aub zelf één starten [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen