MTB Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Hallo,<P>Kan iemand mij de juiste frequentie en audio, vidieo pid en pcr geven van de nederlandstalige eurosport.Ik krijg door te scannen op 12246 alleen het spaanse pakket.<P>Marc<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Nou dat klopt ook want om ruimte op de transponders te sparen heeft C+ bij het Spaanse Eurosport ook het Nederlandse geluid laten meelopen.... Moet je dus op je ontvanger een beetje spelen met de geluidstracks die je kunt instellen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 30 juli 2000 Auteur Geplaatst: 30 juli 2000 Wat bedoel je precies met een beetje spelen met de geluidstracks. Ik heb Echostar 3000IP en naar mijn weten kan ik alleen de div. PIDs veranderen.<BR>Wie helpt mij met dit "probleem" ?<P>Marc<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 juli 2000 Geplaatst: 31 juli 2000 <BR>Lees het handboek van de ontvanger!!!!!!<P>Met de groene knop "Options" links onder op de afstandsbediening kan je naar een menu, waar je de talen voor bv audio en ondertitels kan veranderen.<P>Eurosport uit het Spaanse pakket geeft geen Nederlands aan op de Echostar, maar je moet gewoon de andere audio mogelijk kiezen, dan heb je Eurosport met NL commentaar.<BR> <P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 1 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2000 Thanks<P>Oh ja dat geweldige "handboek". Ik dacht dat de instellingen voor audio in zijn algemeenheid golden. Ik ga het vanavond proberen.<P>MTB<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten