Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Ik wil bij een Duitse levensmiddelen supermarkt (niet $#@%!%#$#@#!) een digitale satelliet ontvanger kopen, deze ontvanger wordt aangeboden inclusief een uitgebreid basispakket voor Premiere. Ik zou graag antwoord op de volgende 2 vragen: 1. Kan ik in Nederland deze card gebruiken of krijg ik moeilijkheden met de activering, als dat tenminste moet. 2. Zit de CAM in een goedkopere onvanger in het algemeen op de print gesoldeerd of zou deze er gewoon uitgetrokken kunnen worden en vervangen door een andere, want dat is nodig als je ook je canal digitaal kaart wilt gebruiken. Vast bedankt
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 1a) uitgebreid basispakket bestaat niet 1b) je kaart kun je overal waar premiere ontvangen kan worden activeren 1c) de activering kan alleen in een receiver die de extrene betacrypt verwerken kan 2) begrijp niet waarom je een receiver koopt en meteen wilt gaan solderen / maar dat is je gebrekkige uitleg. per definitie moet die levensmiddelen supermarkt dit soort zaken duidelijk maken / als dat niet zo is koop je per definite een kat in de zak. cheers Apocalypse Cigarettes After Sex
Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 1.De uitdrukking uitgebreid basispakket heb ik gebruikt om het eenvoudig te houden. Dat pakket bestaat uit: 12 maanden premiere start + 3 maanden premiere thema+ 1 maand premiere compleet. 2. Ik wil in principe ook niet gaan solderen maar als je premiere en canal digitaal wilt ontvangen da moet je naar mijn mening een cam hebben die beide coderingsytemen aan kan. Vandaar. PREMIERE - die ganze Welt der Unterhaltung # 28 Filme und Sportkanäle # 21 Audiokanäle (von Chart bis Klassik) # Ton in digitaler Qualität # Bild wie von DVD # Die Spiele der Fußball Bundesliga live: einzeln und in der Konferenz # Alles ohne Werbeunterbrechungen 3. Die levensmiddelenzaak snapt daar natuurlijk helemaal niets van.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 de kwestie is of het een prepaid kaart is? dan is bovendien een maand snel voorbij en val je terug op minder daarna is drie maanden snel voorbij en val je terug op 1 zender dat krijg je voor 20 euro / maand voor een half jaar ook officieel bij elke andere leverancier. maar dan moet je bij verlenging ook wel een duits adres en bankrekening hebben. indien je niet wilt of kunt verlengen heb je een kut receiver van 40 euro die een alphacrypt cam erin heeft zitten waar je verder geen fuk mee kunt. effe heel zwart wit geageerd. ik zou je adviseren nog even te surfen naar de oosterburen en hun mening over die aanbieding te lezen. (zie de link site naar digital fernsehen. cheers Apocalypse Cigarettes After Sex
harry Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Er zal in de doos bij die levensmiddelzaak een "gutschein" zitten waarmee de kaart aangevraagd dient te worden. Daarvoor heb je dan wel een duits adres en bankkonto nodig.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 ja Gutschein.. een waardebon dat zou ook nog eens eens vette verrassing zijn. kun je die kut receiver meteen in het ronde archief gooien. cheers Apocalypse Cigarettes After Sex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen