Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 hoi, welke produceert een betere beeldkwaliteit? En zijn de dxr3 en de hollywood kaarten gelijk aan elkaar, kwa kwaliteit? groet, Mark
wammeswaggel Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Je vraagt nogal wat(appels en peren). Het toeval wil dat ik een DM500s en een dxr3 en een Hollywood+ in huis heb. Naar mijn ervaring is de beeldkwaliteit van alle drie ongeveer gelijk. De dxr3 en H+ zijn functioneel gelijk, maar hebben een verschillende chipset. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 tzijn geen appels en peren als je ervan uitgaat dat je deze dxr3 kaarten kunt gebruiken om het beeld van je satellietontvanger naar je tv te sturen:D. Er is een mogelijkheid dat dit een beter beeld oplevert dan via de standaart tv-out van je dvb kaart:). groet, mark
Lamko Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Citaat: tzijn geen appels en peren als je ervan uitgaat dat je deze dxr3 kaarten kunt gebruiken om het beeld van je satellietontvanger naar je tv te sturen:D. Er is een mogelijkheid dat dit een beter beeld oplevert dan via de standaart tv-out van je dvb kaart:). groet, mark satellietontvanger ?? die sluit je rechtstreeks aan op de tv kan er ook geen kwaliteitsverlies zijn. als je het hebt over dvb kaart, oke! En de kwaliteit zal elkaar niet veel ontlopen. De chipsets van de dxr3 en de hollywood kaart verschillen niet veel van elkaar dit ben ik wel tegengekomen toen ik hem in linux moest configgen 1 of 2 instellingen moesten anders. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Gast Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 ok ik ben tevreden:). dit topic kan gesloten worden:D.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen